Al vijf pagina's, Mädchen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh we hebben de oude OP weer ofzo?
Topics danquote:
Wat is er nou weer mis mee? Toen ik ophield met het plaatsen van een OP begon iedereen te zeuren dat hij weer terug moest komen, nu plaats ik hem en dan is het weer niet goedquote:
Die kwam eigenlijk meer bij mij 'uithuilen' dan zich om mij te bekommeren hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ahhw wat lief van d'r moeder! Maar het is altijd lastig als een vertrouwd iemand opeens weg is.. Ik mis m'n familie soms ook bigtime als ik in m'n eentje op m'n kamertje zit, maar dat gaat ook wel weer over
!
Ja dat snapte ik maar ik bedoelde ook meer lief van schattig dat ze jou dan gaat bellen om steun te zoekenquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kwam eigenlijk meer bij mij 'uithuilen' dan zich om mij te bekommeren hoor.
Er zijn maar een paar mensen die zich druk maken over een OP en juist tegenover die mensen wil ik graag het volgende gebaar doen:quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis mee? Toen ik ophield met het plaatsen van een OP begon iedereen te zeuren dat hij weer terug moest komen, nu plaats ik hem en dan is het weer niet goed
Wat ben je toch een schatje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar mensen die zich druk maken over een OP en juist tegenover die mensen wil ik graag het volgende gebaar doen:.
Waaromquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:59 schreef Juicyhil het volgende:
bt is niet meer mn favoriete moderator
Ja, dat was op zich wel leuk. Dan voel je je er ook meer bij horen. Een soort van teken van goedkeuring. Zo ver ik daar over in zat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik maar ik bedoelde ook meer lief van schattig dat ze jou dan gaat bellen om steun te zoeken!
dan ben jij niet meer mijn favoriete crewlidquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:59 schreef Juicyhil het volgende:
bt is niet meer mn favoriete moderator
klopt, dat is het ergste wat je kunt in je cariere als mod op fok, mij ongelijk gevenquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik je geen gelijk gaf in PUB FB?
Welterusten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje.
En nu ga ik slapenkusje kusje knuffel.
Ik sta boven de crew.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
dan ben jij niet meer mijn favoriete crewlid
Zeker niet meer na dat liedje over Paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |