Ja, maar geen volgroeidequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:58 schreef Ascendancy het volgende:
Dat doe je als je een ei eet soms ook
Zie jij veren dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja, maar geen volgroeide![]()
[ afbeelding ]
Lekker met zout en komijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha daar zat ik dus ook aan te denken toen ik die foto zag.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Skylark. het volgende:
Zou dat snaveltje hard of flubberig zijn?
Dat hoort gewoon bij de botten, joh. Kipkluiven eet je toch ook niet op.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Skylark. het volgende:
Zou dat snaveltje hard of flubberig zijn?
Dan blijft er helemaal niets over. Volgens mij eet je die gewoon zo, huppa, in 2 happen op.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat hoort gewoon bij de botten, joh. Kipkluiven eet je toch ook niet op.
seriously? wordt dat gegeten?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
that's just... grosssssssssssssquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:12 schreef Skylark. het volgende:
Dat stukje aan die vork ook.! Ik stel me al helemaal voor hoe je erin prikt en dat je niet erdoorheen komt, maar dat je vork zo terugdeinst. En dat je daarna iets harder op je vork duwt en heel lichtjes draait, waardoor je door het velletje heenstoot, alwaar je krampachtig met een te bot mes het vlees probeert te scheiden en een stuk in je mond te stoppen.
quote:
No shit! Dat had ik bij voorbaat al kunnen melden!quote:Nooit meer hoor, brrrr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |