FOK!forum / Klaagbaak / Mijn Telfort die al weken offline is
HalvinCarriszondag 11 oktober 2009 @ 00:18
Ja, en dat is godsvergeten KUT. Ik kan al zo'n 3 weken niet inloggen op Mijn Telfort, niemand niet trouwens. Die kneuzen weten nog niet eens hoe ze zo'n simpel systeem draaiende houden.
quote:
Beste klant,
Momenteel is Mijn Telfort door een storing niet beschikbaar. Wij werken hard aan een oplossing, maar verwachten dat de storing in de loop van de week verholpen is. Meer informatie hierover treft u aan op ons Weblog. Onze excuses voor het ongemak.

Extra informatie voor particuliere klanten
Let op: onderstaande informatie is niet van toepassing op zakelijke klanten.

Nummerbehoud
Bent u een particuliere klant en wilt u nummerbehoud aanvragen? Volg dan deze stappen:

1. Download het aanvraagformulier Nummerbehoud.
2. Print dit formulier en vul het volledig in.
3. Verstuur het formulier ondertekend naar het adres dat daarin wordt genoemd.


Verlengen
Bent u een particuliere klant en wilt u uw abonnement verlengen? U kunt uw abonnement verlengen via onze Online Verlengshop. Verleng uw abonnement via telfort.nl/verlengen.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
O ja, die comments op het weblog zijn ook wel fijn om even door te nemen .

Klacht: Telfort is een kutprovider die z'n zaakjes niet voor elkaar heeft.
Impulsiefzondag 11 oktober 2009 @ 00:19
wat is er te doen op mijn telfort?
HalvinCarriszondag 11 oktober 2009 @ 00:20
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:19 schreef Impulsief het volgende:
wat is er te doen op mijn telfort?
Facturen bekijken, want die krijg je niet over de post hoor!
Impulsiefzondag 11 oktober 2009 @ 00:26
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:20 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Facturen bekijken, want die krijg je niet over de post hoor!
oh dat is hetzelfde als bij mijn kpn! ik kan wel op mijn kpn
#ANONIEMzondag 11 oktober 2009 @ 00:28
Goed topic.
Impulsiefzondag 11 oktober 2009 @ 00:28
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:28 schreef o.us het volgende:
Goed topic.
eensch. het is namelijk kut als je je facturen niet kunt bekijken!
Japsnarszondag 11 oktober 2009 @ 00:29
Jouw username
Calvin Harris

En nu eens de OP lezen
HalvinCarriszondag 11 oktober 2009 @ 00:30
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef Japsnars het volgende:
Jouw username
Calvin Harris

En nu eens de OP lezen
Wat lul jij nou vent?

I created disco, maar nu jat "Calvin Harris" mijn naam, verbouwt hem, en poogt vervolgens dat HIJ de disco heeft gemaakt. NOT!
Impulsiefzondag 11 oktober 2009 @ 00:31
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:30 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Wat lul jij nou vent?

I created disco, maar nu jat "Calvin Harris" mijn naam, verbouwt hem, en poogt vervolgens dat HIJ de disco heeft gemaakt. NOT!
ja ik haat het als dat gebeurt. gebeurde mij in '83
700MBzondag 11 oktober 2009 @ 04:20
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef HalvinCarris het volgende:
Ja, en dat is godsvergeten KUT. Ik kan al zo'n 3 weken niet inloggen op Mijn Telfort, niemand niet trouwens. Die kneuzen weten nog niet eens hoe ze zo'n simpel systeem draaiende houden.
Dat was toch T-Mobile?
eigendeegcookiezondag 11 oktober 2009 @ 04:28
ja kut telford! naar de UK bellen ook al niet mogelijk
CantFazeMezondag 11 oktober 2009 @ 07:30
?

Kuttopic.
respect82zondag 11 oktober 2009 @ 08:46
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 04:20 schreef 700MB het volgende:

[..]

Dat was toch T-Mobile?
Ach ja, bij T-mobile is van 4 mei tot begin OKTOBER de belstatus niet te controleren geweest, ik had nog een tegoed van 300+ euro en ben op vakantie geweest naar Spanje en Bali, dacht mooi een deel van dat beltegoed op te maken, maar ja na een uur bellen daarzo en je beltegoed niet kunnen controleren ben ik er maar mee gestopt, in de - schieten hoeft ook niet.

Net gekeken en zowaar dat het weer werkte, maar 5 maanden om iets technisch te herstellen in nederland dat is toch niet te verkopen... gelukkig moet ik nog tot maart 2010 dan is het einde T-mobile. Maar zoals ik lees is telfort ook niet echt een optie...
Interratmaandag 12 oktober 2009 @ 22:47
Ik lees dit bericht nadat ik ernaar begon te zoeken omdat mijn vriendin inderdaad ook al een hele tijd niet in kan loggen op Telfort. En dan het lef hebben om op je 'service blog' zo'n bericht te plaatsen. Dan ben je toch niet helemaal goed snik? Waar is het respect voor de klant dan gebleven?
Remcomaandag 12 oktober 2009 @ 23:52
Heeft T-Mobile ook al
700MBdinsdag 13 oktober 2009 @ 00:04
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:47 schreef Interrat het volgende:
Ik lees dit bericht nadat ik ernaar begon te zoeken omdat mijn vriendin inderdaad ook al een hele tijd niet in kan loggen op Telfort. En dan het lef hebben om op je 'service blog' zo'n bericht te plaatsen. Dan ben je toch niet helemaal goed snik? Waar is het respect voor de klant dan gebleven?
Wat is er dan mis met het bericht? Moeten ze soms om vergiffenis smeken?
Interratwoensdag 14 oktober 2009 @ 18:34
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:04 schreef 700MB het volgende:

[..]

Wat is er dan mis met het bericht? Moeten ze soms om vergiffenis smeken?
Ze mochten zich op z'n minst excuseren, dat ben je verplicht als je jezelf voordoet als bedrijf dat geeft om zijn klanten en serieus genomen wil worden. Telfort heeft als slogan 'We make it happen' en ze hebben het inderdaad 'weer eens' heel mooi voor elkaar gekregen om de boel te laten crashen. Drie weken lang.
BasEnAadwoensdag 14 oktober 2009 @ 18:36
Ik had een idioot hoge telefoonrekening, waar volgens mij niets van klopt. Maar ik kan idd nu niets controleren!
vogeltjesdanswoensdag 14 oktober 2009 @ 20:33
Ik vraag me af wat Telfort ervan zou vinden als mijn bankrekening ook "even niet bereikbaar" zou zijn.

En nee, ik heb geen rekening bij de DSB.
Fhawoensdag 14 oktober 2009 @ 20:35
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vraag me af wat Telfort ervan zou vinden als mijn bankrekening ook "even niet bereikbaar" zou zijn.

En nee, ik heb geen rekening bij de DSB.
Dan krijg je aanmaningen en uiteindelijk een deurwaarder. Doen ze niet moeilijk over hoor
vogeltjesdanswoensdag 14 oktober 2009 @ 21:02
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef Fha het volgende:

[..]

Dan krijg je aanmaningen en uiteindelijk een deurwaarder. Doen ze niet moeilijk over hoor
Denk je? Dan zullen ze toch echt eerst aannemelijk moeten maken dat ze recht hebben op dat geld, waarvoor de factuur de specificatie is - welke ze dus niet kunnen overleggen, en derhalve geen incasseringsmandaat hebben.

En getuige de vele klachten over ineens veel te hoge facturen bij telfort lijkt het me evident dat eerst een en ander aan de zijde van telfort in orde gebracht moet worden, vooraleer wordt gesteld dat er iets aan mijner zijde niet in de haak is en er rechtens een deurwaarder op mij af gestuurd mag worden. Doe ik ook niet moeilijk over hoor
700MBdonderdag 15 oktober 2009 @ 00:27
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:34 schreef Interrat het volgende:
Ze mochten zich op z'n minst excuseren,
Lege gebaren zijn inderdaad heel nuttig.
P.Fdonderdag 22 oktober 2009 @ 00:45
Als je nu een contract neemt bij Telfort worden alle gesprekken afgerond op hele minuten !