quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar de Marokkaanse en zwarte man.
daar mogen zijn kinderen geen voorbeeld aan nemen dus die komen er niet in voorquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar de Marokkaanse en zwarte man.
raar ventje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef herenliefe het volgende:
[..]
daar gaat het even niet om, en staan hier helemaal buiten. Ik weet dat zij sterren zijn in het vreemdgaan. Maar we hebben een wit voorbeeld nodig voor de jonge blanke man. Een blanke man die zijn vrouw respecteerd en niet vreemd gaat
ja, heb je soms problemen. Is er soms iets mis, wil je uitleg over mijn naam. Heb ik iets verkeerds gedaan, is er iets? zo nee, move it bwoyquote:
hehehehehe, stumpertquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef herenliefe het volgende:
Ik woon dus in een tamelijk rijke buurt nog bij mijn ouders.
cool, nog niet eerder gehoord. komt zeker omdat ze islamietjes zijn ofniet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef herenliefe het volgende:
[..]
daar gaat het even niet om, en staan hier helemaal buiten. Ik weet dat zij sterren zijn in het vreemdgaan. Maar we hebben een wit voorbeeld nodig voor de jonge blanke man. Een blanke man die zijn vrouw respecteerd en niet vreemd gaat
ik heb niks tegen de getinte/donkere medemens, echt niet maar die laat ik dan buiten het verhaal. Mijn beste vriend is egyptisch. Maar ik wil niet dat de blanke man de voetsporten intreed hoe marokkanen/zwarte mannen hun vrouw behandelen. Daarom wil ze erop wijzenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar mogen zijn kinderen geen voorbeeld aan nemen dus die komen er niet in voor
acht, ga toch wen vent! mijn beste vriend is moslim! Een blank iemand mag zeker niet trots op zich zelf zijn of niet!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
cool, nog niet eerder gehoord. komt zeker omdat ze islamietjes zijn ofniet?
ik ben VERRE van rasistisch, mijn voormalige vriendin was surinaams, mijn beste vriend moslim, en de overbuurman een anti waar ik het prima mee kan vinden. Ik wil gewoon in een omgeving leven met 80% blanken, en niet slotervaart. Sorrie! mag het!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:06 schreef leipeshitouwess het volgende:
je klinkt wel tering racistisch.
Ja, maar neem de vermeende consequenties dan ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:11 schreef herenliefe het volgende:
[..]
ik ben VERRE van rasistisch, mijn voormalige vriendin was surinaams, mijn beste vriend moslim, en de overbuurman een anti waar ik het prima mee kan vinden. Ik wil gewoon in een omgeving leven met 80% blanken, en niet slotervaart. Sorrie! mag het!
ik hou wel van reizen, maar niet naar de nederlandse achterstandbuurt. Ik hou ook niet van de tokkies a.k.a hakkende kistjes in rotterdam. Ik ben hoogopgeleid, succesvol, heb een leuke meid en een knappe knop. Als ik in de spiegel kijk mag ik tevreden zijn. En oja! ik ga niet vreemd zoals velen van jullie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:11 schreef patatmetfriet het volgende:
Ben je ooit verder geweest dan de grenzen van je Gooise kakbuurtje of niet? Tering wereldvreemd typ.
En gaat je vriendin ook niet vreemd?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef herenliefe het volgende:
[..]
ik hou wel van reizen, maar niet naar de nederlandse achterstandbuurt. Ik hou ook niet van de tokkies a.k.a hakkende kistjes in rotterdam. Ik ben hoogopgeleid, succesvol, heb een leuke meid en een knappe knop. Als ik in de spiegel kijk mag ik tevreden zijn. En oja! ik ga niet vreemd zoals velen van jullie.
ja vrouwen gaan ook vreemd, maar vaak vanuit onvrede van de vervelende blanke man.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:12 schreef Hukkie het volgende:
Ik mis de rol van de blanke vrouw in dit verhaal. Is het niet zo dat als de man zijn secretaresse aan het nemen is, de vrouw het naar de zin heeft met het zwembadhulpje?
laat staan eventuele kinderen later. Als je niet wilt dat kinderen zo'n beeld krijgen als je beschrijft neem ik aan dat je ook neit wilt dat ze ziekgepest worden omdat ze 2 papa's hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als jezelf van de herenliefde bent dan heb je toch niet last van een jankende vriendin die denkt dat je vreemd gaat?
Kom eens uit je schijnwereld vandaan gekquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef herenliefe het volgende:
[..]
ik hou wel van reizen, maar niet naar de nederlandse achterstandbuurt. Ik hou ook niet van de tokkies a.k.a hakkende kistjes in rotterdam. Ik ben hoogopgeleid, succesvol, heb een leuke meid en een knappe knop. Als ik in de spiegel kijk mag ik tevreden zijn. En oja! ik ga niet vreemd zoals velen van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |