Dude, ik hou dit langer vol dan jij. Geloof me.quote:
big fucking carequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, ik hou dit langer vol dan jij. Geloof me.
Verkapt kijk-mij-ik-wil-een-joint-roken-want-dat-is-stoer topic.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef murphyjenkins het volgende:
Het is zaterdag avond en TS die wilt even lekker een jointje roken , alleen hij heeft geen geld meer op rekening A dus wou hij geld overzetten van rekening B naar rekening A . Alleen nu heeft abn-amro onhoud aan de site en is het niet mogelijk
klacht: ABN amro die offline is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I approve this message
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef Skeletor het volgende:
Echt vreeeselijk dat abn offline is!! Niet normaal gewoon. Ik ga een klacht indienen bij de abn! TS dit is een terechte klacht hoor, wat moeten wij junkies nou zonder joint op zaterdagavond!Echt he, dus dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankjes kun je op mijn rekeningnummer postenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:06 schreef murphyjenkins het volgende:
ABN amro is weer online , klacht opgelost
er kan een slotje op. Bedankt voor jullie medeleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |