KPD?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef Seam het volgende:
Wel op het forum wat niet genoemd mag worden
VBLquote:
Ik heb niks genoemd. Ik kwam het plaatje toevallig tegen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef Seam het volgende:
Eerder tijd te kort en andere prioriteiten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef Biogarde het volgende:
Gaat er niet komen geloof ik. Deze vraag ligt er al jaren.
en dat is maar goed ook want:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:48 schreef HalvinCarris het volgende:
Omdat er dan een complex geheel ontstaat van een wirwar van topiques die allemaal de zogenaamde ":')" als zijnde het post icoon zullen beschouwen. Dit komt de algehele structuur zeker niet ten goede en dus zullen we deze gang naar de afgrond moeten verhinderen.
Mag ik ook weten waarom niet trouwens?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef Biogarde het volgende:
Hoezo maken, hij is er toch al? Dequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:59 schreef Chinless het volgende:
[..]
Eerder tijd te kort en andere prioriteiten.
Zullen wij fokkertjes de PI maar maken, hoeven jullie A / FA alleen maar even te plaatsen.
Net als dequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef Biogarde het volgende:
Dat weet ik niet. Ik ben geen devver/eigenaar van deze site.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:59 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Mag ik ook weten waarom niet trouwens?
Oke meneer Biogarde bedankt voor uw snelle reactie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben geen devver/eigenaar van deze site.
toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef Seam het volgende:
quote:
Volgens mij wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |