mensen die niet de OP maar de quote lezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:38 schreef switchboy het volgende:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef FunkyHomosapien
Hier stopte ik met lezen
He trouwens!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:39 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wilde ook wel naar de kroeg, maar heb nu eenmaal geen vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
Ik wou eigk fipo maken met een quote maar misluktequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
mensen die niet de OP maar de quote lezen
wat voor een mongool ben je dan.
WHWHAHAHAH WIJ HEBBEN DIE OUWE BASTAARD DOOR. HA GESNAPTquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:38 schreef HalvinCarris het volgende:
Huh? Wat doe jij dan FunkyHomosapien? Haha!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
He trouwens!
Weet je wat rijmt op BasEnAadBek vol met ZAAD!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie de neuk denk je dat jij bent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:42 schreef Kerol het volgende:
[..]
WHWHAHAHAH WIJ HEBBEN DIE OUWE BASTAARD DOOR. HA GESNAPT
moeders die héél erg trots zijn dat ze moeder zijn en daarom hun baby maar als excuus gebruiken dat ze niet op zaterdagavond weg zijn maar eigenlijk gewoon geen vrienden hebben en die baby bestaat ook niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou als knappe moeder zijnde moet je toch wat!
Moeders die heel trots zijn op het moederschap en dit echt niet overlaten aan mongolen die zg oppasje gaan spelen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
moeders die héél erg trots zijn dat ze moeder zijn en daarom hun baby maar als excuus gebruiken dat ze niet op zaterdagavond weg zijn maar eigenlijk gewoon geen vrienden hebben en die baby bestaat ook niet.
Ik ook. En het was nog matig ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:44 schreef Seam het volgende:
Ik moest wel thuis blijven omdat ik Hole in the Wall wilde kijken
correct ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef Labjas het volgende:
TS, was jij niet degene die op zaterdagavond een McKroket liet vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |