Afgezien van het feit dat alcohol nog uren in je bloed blijft zitten.... dat type motor wat hij reed staat er om bekend dat die in nuchtere toestand prima in balans te houden zijn, dus ik blijf zo mijn bedenkingen houdenquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:45 schreef Jian het volgende:
[..]
't was 's ochtends voor achten, hij was net onderweg naar de plaatselijke slijterij
Vertel jouw imaginaire spinsels maar aan mij..Ik vertel het niet verder..Heb ik het ooit over een imaginaire k leindochter gehad..WTF ,,ga pitten @PC eend...Rotmerk trouwens..voor echt gezeik heb ik een beter middelquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met je imaginaire kleindochter in neverneverland
Wat ik net zeg, 't was de 1e keer zonder zijwieltjes en gezien zijn zijn korte pootjes kon ie niet met z'n voetjes bij de grond komen, ik vind dat een verzachtende omstandigheid, ..... enigzinsquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat alcohol nog uren in je bloed blijft zitten.... dat type motor wat hij reed staat er om bekend dat die in nuchtere toestand prima in balans te houden zijn, dus ik blijf zo mijn bedenkingen houden
Heb je weer zo een uitglijerquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vertel jouw imaginaire spinsels maar aan mij..Ik vertel het niet verder..Heb ik het ooit over een imaginaire k leindochter gehad..WTF ,,ga pitten @PC eend...Rotmerk trouwens..voor echt gezeik heb ik een beter middel
zolang ie Lieke voorblijft ..primaquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik net zeg, 't was de 1e keer zonder zijwieltjes en gezien zijn zijn korte pootjes kon ie niet met z'n voetjes bij de grond komen, ik vind dat een verzachtende omstandigheid, ..... enigzins
Ik word doodziek van die mooiiiiiquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:50 schreef Jian het volgende:
[..]
het enige wat ik weet, is dat toen de zijwieltjes eraf gingen, hij hem ala de minute in de prak reed
Nee, mag niet. Medepassagier moet minimaal 3 jaar zijn over het algemeen en bij de voetsteunen kunnen. Is niet dezelfde regelgeving voor in de verschillende landen. Zelf vind ik het onverantwoordelijk als ze jonger zijn dan 12. Als je optrekt, dient de passagier zich goed vast te kunnen houden aan de bestuurder of een rugsteun te hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:01 schreef Jian het volgende:
Mag dat eigenlijk een kind van 3 maanden meenemen achter op de motor, ik bedoel stel, zuiver hypothetisch, dat ie dat nuchter zou doen dan hè
Plaatsen svp! NU Nu Nu en weet je wat zo fijn is,,Ik kan iets uitleggen aan bepaalde mensen die mij voor 100 ..Eff kijken waar procent zit.. 100% vertrouwen en weten hoe ik dingen bedoel...En foutjes gaan lekker onder Pb besproken worden met mijn dinnetjes ergensssquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik word doodziek van die mooiiiii![]()
Ik heb een quote van mooiiiii bewaard van vlak nadat de scheiding bekend werd, waarin ze vernietigend negatief over huub was en dat had die lafbek later snel wegge-edit
Zal ik dreigen die quote naar huub te sturen als ze hier niet snel oprot?
Of zal ik die troef nog even in handen houden?
En in een weekend-tas?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:12 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Medepassagier moet minimaal 3 jaar zijn over het algemeen en bij de voetsteunen kunnen. Is niet dezelfde regelgeving voor in de verschillende landen. Zelf vind ik het onverantwoordelijk als ze jonger zijn dan 12. Als je optrekt, dient de passagier zich goed vast te kunnen houden aan de bestuurder of een rugsteun te hebben.
Dat kan wel. Als je de rits maar goed dicht doet. Koppie naar buiten hè!quote:
Jij hebt dus al geruime tijd het middel in handen om Mooiii weg te jagen en je laat ons gewoon nog dagen aanmodderen ...?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik word doodziek van die mooiiiii![]()
Ik heb een quote van mooiiiii bewaard van vlak nadat de scheiding bekend werd, waarin ze vernietigend negatief over huub was en dat had die lafbek later snel wegge-edit
Zal ik dreigen die quote naar huub te sturen als ze hier niet snel oprot?
Of zal ik die troef nog even in handen houden?
Ja, da's nou ook niet direct een stabiele factor in het geheel, in dit gevalquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:12 schreef Diamonds het volgende:
[..]
. Als je optrekt, dient de passagier zich goed vast te kunnen houden aan de bestuurder
Iets voor jou?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, da's nou ook niet direct een stabiele factor in het geheel, in dit gevaldus niet doen maar in dit geval dus,
Nou wie gaat aan die conducteurs van de NS vertellen dat ze voortaan 1 x in de veertien dagen Huub strontlazerus in hun trein krijgen ? En nou niet allemaal meteen wegduiken
Daar komt de kleur baby-blue zeker vandaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Koelbox dan, zo'n dubbelwandige, da's veiliger
Die zijn luchtdicht, dat kan wel tot problemen leiden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Koelbox dan, zo'n dubbelwandige, da's veiliger
quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar komt de kleur baby-blue zeker vandaan
Heb weer iets geleerd..Niet van een soulbrother avatar uitgaan,,houd heel veel van motown enz .Ga je goed @ Jian,voortaan egnore van mijn kant..WTF soul..pffff niks nadaquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt dus al geruime tijd het middel in handen om Mooiii weg te jagen en je laat ons gewoon nog dagen aanmodderen ...?Bommels zit vanavond nota bene al weer met met uitslag van dat mens. Ik zou zeggen per expresse, geld speelt geen rol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |