abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:12:49 #51
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73563612
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:06 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Dit bijhouden is al genoeg. Ik heb nog wat anders te doen. Dus dat weet ik niet, wil ik ook niet weten. Ik constateer het hier. Vandaar mijn vraag, waarop overigens nog geen antwoord. Ik zie namelijk wel overeenkomsten.
Nu lul je dus compleet uit je nek. Ik geef aan dat ik niet dezelfde discussie methodieken van Huub hanteer, en kan dit ook staven aan bewijzen in de vormen van postings door je te verwijzen naar eerdere discussies tussen mij en Huub. Als jij daar niet naar wilt kijken en je eenzijdige beeldvorming n.a.v. enkele zinssnedes op mij begint te projecteren en ook nog eens deze als fundament voor een compleet misgeslagen conclusie gebruikt, kan ik er weinig mee. Je doet me een vraag stellen die al bij de eerste letter niet klopt, en dus heb ik deze beantwoord naar goed kunnen. Als je daar niet tevreden mee bent, kun je natuurlijk doorvragen maar als je een echt antwoord zou willen dan zul je toch echt met iets meer dan gebakken lucht aan moeten komen.

ergo toedeledokie!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_73563613
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:08 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Je punt?
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
pi_73563707
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nu lul je dus compleet uit je nek. Ik geef aan dat ik niet dezelfde discussie methodieken van Huub hanteer, en kan dit ook staven aan bewijzen in de vormen van postings door je te verwijzen naar eerdere discussies tussen mij en Huub. Als jij daar niet naar wilt kijken en je eenzijdige beeldvorming n.a.v. enkele zinssnedes op mij begint te projecteren en ook nog eens deze als fundament voor een compleet misgeslagen conclusie gebruikt, kan ik er weinig mee. Je doet me een vraag stellen die al bij de eerste letter niet klopt, en dus heb ik deze beantwoord naar goed kunnen. Als je daar niet tevreden mee bent, kun je natuurlijk doorvragen maar als je een echt antwoord zou willen dan zul je toch echt met iets meer dan gebakken lucht aan moeten komen.

ergo toedeledokie!
Dit bijvoorbeeld. Maar maakt niet uit. Was maar een simpele vraag.
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:16:46 #54
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73563735
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Draait die handel in gebakken lucht een beetje?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:19:15 #55
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73563800
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat je de vorige keer precies bij d'r gedaan hebt en waar en hoe lang en hoe hard weet ik niet, wil ik ook niet weten, but it did the job.
Sommige dingen zijn beter om niet te weten... maar geleuf me, ik had blaren op plekken op mijn lichaam waar ik niet eens van wist dat er ruimte voor was
pi_73563811
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:16 schreef versabommie het volgende:

[..]

Draait die handel in gebakken lucht een beetje?
Jij ziet de dingen gewoon anders dan ik. En dat kan. Geen probleem verders. Was puur interesse. Als iemand het niet met jou eens is, ga je d'r hakkend op in. Zo zie ik het. Respecteer wel je mening, kan er alleen anders over denken. Dat mag, toch?
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:19:37 #57
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73563816
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Nou, Huub zou willen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73563843
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

Doe er gelijk even een mooie post tussen met , je weet wel dat nummer waar je moet bedenken of er niet een geniale kruising tussen Ennio Morricone, Beethoven, van Morrison en een vleugje Lennon en MCartney bezig is geweest...
Neehhh hoogtepunt is Moonlight Sonato van Ludwig van beethoven/Huub natuurlijk!
Love music!
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:20:51 #59
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73563857
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:19 schreef versabommie het volgende:

[..]

Sommige dingen zijn beter om niet te weten... maar geleuf me, ik had blaren op plekken op mijn lichaam waar ik niet eens van wist dat er ruimte voor was
Dan hebben vrouwen het toch makkelijker....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:21:47 #60
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73563882
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:19 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Jij ziet de dingen gewoon anders dan ik. En dat kan. Geen probleem verders. Was puur interesse. Als iemand het niet met jou eens is, ga je d'r hakkend op in. Zo zie ik het. Respecteer wel je mening, kan er alleen anders over denken. Dat mag, toch?
Ik ga nooit een discussie in met de intentie ergens op in te hakken, met de kanttekening dat ik voor Mooiii een dikke uitzondering op die regel maak. Verder heb ik jou nou goed kunnen een antwoord gegeven en blijf je nu drammen als een verwend kind die geen snoep krijgt. Wat is er zo onduidelijk aan mijn eerste antwoord?
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:22:16 #61
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73563897
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:20 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dan hebben vrouwen het toch makkelijker....
die hebben meer plek voor blaren?
pi_73564024
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik ga nooit een discussie in met de intentie ergens op in te hakken, met de kanttekening dat ik voor Mooiii een dikke uitzondering op die regel maak. Verder heb ik jou nou goed kunnen een antwoord gegeven en blijf je nu drammen als een verwend kind die geen snoep krijgt. Wat is er zo onduidelijk aan mijn eerste antwoord?
Och, maak je niet te druk. Dat Mooiii een uitzondering is, kon ik niet weten. Ik hou niet alles bij, zoals ik al zei. Zullen we zeggen, dat we allebei onze uitleg en antwoorden hebben gegeven? Zijn we toch klaar. Zijn we dan vriendjes? Deel ik mijn snoepjes met jou.
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:27:43 #63
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73564070
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:26 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Och, maak je niet te druk. Dat Mooiii een uitzondering is, kon ik niet weten. Ik hou niet alles bij, zoals ik al zei. Zullen we zeggen, dat we allebei onze uitleg en antwoorden hebben gegeven? Zijn we toch klaar. Zijn we dan vriendjes?
Ik maak me niet al te snel druk hoor
pi_73564099
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:27 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik maak me niet al te snel druk hoor
Gelukkig. Wat lust je? Dropje of spekkie?
pi_73564131
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:51 schreef versabommie het volgende:

[..]

Moet jij niet ergens voor de deur met trillende verroeste eierstokken en een natte doos voor de deur gaan liggen in afwachten van een placenta?
Je bent geen @ Dijkshoorn en je zal het ook nooit worden..gebrek aan humor..Werk eraan en ik zie je bij Holland got talent stem - 1
Love music!
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:33:16 #66
241662 Jian
Well, well, well
pi_73564232
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Je bent geen @ Dijkshoorn en je zal het ook nooit worden..gebrek aan humor..Werk eraan en ik zie je bij Holland got talent stem - 1
Godsamme Mooiii, net op tijd, 't was net einde discussie, tis bijna ongelofelijk, maar soms is die timing van je best goed

go !

pi_73564288
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:33 schreef Jian het volgende:

[..]

Godsamme Mooiii, net op tijd, 't was net einde discussie, tis bijna ongelofelijk, maar soms is die timing van je best goed

go !

[ afbeelding ]
pi_73564306
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef versabommie het volgende:

[..]

O Sunny is weg en nu en ik de pispaal..je switch wel gemakkelijk over hoor.Maar het is je vergeven..Er is hulp als je het echt wilt
Love music!
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:38:40 #69
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73564362
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:35 schreef Diamonds het volgende:

Er is niets dat zo onkennelijk van zichzelf vervreemdt als een mens die in een groep belandt." ...
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:40:38 #70
241662 Jian
Well, well, well
pi_73564397
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:38 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Er is niets dat zo onkennelijk van zichzelf vervreemdt als een mens die in een groep belandt." ...
TEAM Claire

of bedoelde je dat niet
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:41:11 #71
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73564407
kunnen mensen die het woord soppers gebruiken een ban krijgen aub?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:42:12 #72
241662 Jian
Well, well, well
pi_73564435
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
kunnen mensen die het woord soppers gebruiken een ban krijgen aub?
You just did, you're out
pi_73564439
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:33 schreef Jian het volgende:

[..]

go !

[ afbeelding ]
I love you soms haast net zoveel te pletter als Huubie Soms he soms,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Love music!
pi_73564442
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:40 schreef Jian het volgende:

[..]

TEAM Claire

of bedoelde je dat niet
Kan het ook niet helemaal volgen. Maar goed, laat gaan. Heb je voor mij ook een bakkie popcorn?
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:42:52 #75
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73564451
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:40 schreef Jian het volgende:

TEAM Claire

of bedoelde je dat niet

Ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: