Nergens, wat zijn fora toch fijn he?quote:
maar om t nog erger te maken:quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja... ik blijf gerede twijfel houden nu
Kinderjes zat voeren en manipuleren en voorliegen is het enige wat de alcoholist Huub kan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
is dat waar? Dat van dat 16 jarige mokkel?
Nee joh geloof dat toch niet, das echt pure onzin.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:14 schreef gomi het volgende:
[..]
maar om t nog erger te maken:
het verhaal is dus dat t een zusje is van diegene die t postte. die postte vorig jaar al dat huub met dr zusje naar bed was geweest.
als t allemaal waar zou zijn, gaat huub dus al sinds dr 14 met dr
ik geloof t ook niet hoor. ik zie huub tot een hoop in staat, maar dit nou ook weer nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nee joh geloof dat toch niet, das echt pure onzin.
Nou ik vind het nogal een beschuldiging, misschien heeft Claire wel een scheve schaats gereden weet jij veel......quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nergens, wat zijn fora toch fijn he?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ik geloof t ook niet hoor. ik zie huub tot een hoop in staat, maar dit nou ook weer niet
Ja, of misschien is ze wel een golddigger en bleek er niets te zijn, zelfs geen gastendoekjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nou ik vind het nogal een beschuldiging, misschien heeft Claire wel een scheve schaats gereden weet jij veel......
damn, en toen bedacht ze ineens: 'hey ik ken nog wel een dikkige vent met een miljoen op zijn rekening.'quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of misschien is ze wel een golddigger en bleek er niets te zijn, zelfs geen gastendoekjes
Edit:quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik zat er ook net aan te denken.
Is hier nog een speurneus online?
Tuinfluiter? where are you when we need you...
hmm en we hebben kandidaat 3 voor de rol van zogenaamde vriendinquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:30 schreef sunny16947 het volgende:
We willen gewoon de reden weten. Dus ff recap.
knip
Esmeralda komt als kapster en waarneemster versterken.
Esmeralda neemt waar tijdens zwangerschapsverlof.
knip
De salon is tot 18 juli gesloten i.v.m. Esmeralda's vakantie.
Maar de salon blijft gesloten. Waar is Esmeralda gebleven???????????
knip
Esmeralda kom er eens in. Jij kan ons vast veel meer vertellen.
WTF?? Ook zelfstandigen hebben in NL recht op zwangerschapsverlof, en als Sophie nu 3½ maand oud is dan is het zwangerschapsverlof van Claire dus een maandje (of nog korter) afgelopen, en inmiddels is de salon verkocht dus waar gaat het helemaal over?quote:Claire verkiest lekker te blijven keuvelen met Sophie??
Het ligt er maar aan of ze als beginnende zelfstandige daar voor verzekerd was.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Ook zelfstandigen hebben in NL recht op zwangerschapsverlof, en als Sophie nu 3½ maand oud is dan is het zwangerschapsverlof van Claire dus een maandje (of nog korter) afgelopen, en inmiddels is de salon verkocht dus waar gaat het helemaal over?
Huub is zielig omdat zijn net bevallen vrouw niet gelijk weer aan het werk is? We wonen niet in een of ander achtergebleven land waar vrouwn op het rijstveld tijdens het werk even een kind baren.
Je hebt hier recht op een zwangerschapsverlof van tenminste 16 weken (4/6 voor de bevalling en 12/10 na de bevalling) en dat is nog weinig vergeleken met andere Europese landen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm en we hebben kandidaat 3 voor de rol van zogenaamde vriendin
BS, check your factsquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan of ze als beginnende zelfstandige daar voor verzekerd was.
Heeft niets met recht van een werknemer te maken.
De meeste zelfstandige gaan na 6 weken weer aan de gang. De rekeningen gaan tenslotte door.
Zeker als je je zaak weer geheel nieuw leven moet inblazen. En anders bel je stad en land en uitzendbureaus af om vervanging. Je laat klanten iig niet voor de deur staan. En bellers een afgesloten nummer draaien.
we hebben nu 3 kandidaten. ms leuk om als opening van de nieuwe bunker een spelletje wie van de 3 te spelenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kan Huub even online komen en zeggen wie de ware buitenechtelijke vriendin is. Dat scheelt een hoop speculatie.
als zelfstandige kan je net zolang zwangerschapsverlof nemen als je wilt... het is alleen dat er in die periode geen centjes binnenkomen (of een heel wat minder als je een vervanger in moet huren)quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Ook zelfstandigen hebben in NL recht op zwangerschapsverlof, en als Sophie nu 3½ maand oud is dan is het zwangerschapsverlof van Claire dus een maandje (of nog korter) afgelopen, en inmiddels is de salon verkocht dus waar gaat het helemaal over?
Huub is zielig omdat zijn net bevallen vrouw niet gelijk weer aan het werk is? We wonen niet in een of ander achtergebleven land waar vrouwn op het rijstveld tijdens het werk even een kind baren.
Je hebt hier recht op een zwangerschapsverlof van tenminste 16 weken (4/6 voor de bevalling en 12/10 na de bevalling) en dat is nog weinig vergeleken met andere Europese landen.
En wanneer hebben in jouw scenario Jaap en Huub de villa van Talpa overgekocht?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:53 schreef sunny16947 het volgende:
Oh en ff voor de duidelijkheid. Ik verbind er geen conclusies aan. Ik schets een scenario. Meer op zakelijke en financiële geschillen.
ok ik zal happen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:53 schreef sunny16947 het volgende:
Oh en ff voor de duidelijkheid. Ik verbind er geen conclusies aan. Ik schets een scenario. Meer op zakelijke en financiële geschillen.
Maar de meeste zien Huub toch liever in een vreemdgaan scenario, hoewel dat door beide partijen wordt ontkent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |