abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73559613
Een vooraanstaande Nederlandse schrijver beweerde ooit eens: "God is niet dood. God heeft de kanker.", waaruit we kunnen concluderen dat God een kankerlijer is, immers, schrijvers hebben altijd gelijk. Sadistisch als onze almachtige schepper is laat hij ons allen met de allergrootste vorm van kanker opgescheept zitten: het leven. Althans, dat is wat de enigszins verstrooide zwerver op de hoek van mijn straat mij ooit eens heeft verteld gedurende onze nachtelijke discussies, maar de overtuiging waarmee hij zijn verhaal deed liet mijn scepticisme verdwijnen en trok me over de streep, alsof het de venusheuvel van Emma Watson betrof. Kwalijke zaak overigens, behaarde venusheuvels, het doet mijn vertrouwen in de evolutietheorie ernstig krimpen, al weet ik diep van binnen natuurlijk wel dat mannen met een baard sowieso niet zijn te vertrouwen. Op Charles Manson na. Terwijl ik naar zijn ineengekrompen lichaam keek en het bloed van mijn mes veegde besefte ik dat het best een intelligente man was, je kunt op zulke momenten niets anders dan jezelf afvragen hoe zo iemand op straat belandt. Ik hou het maar op de individualistische maatschappij. Eenmaal thuisgekomen zette ik de TV aan om naar het nieuwe seizoen van The Hills te kijken, onderwijl zachtjes brommend van genoegen omdat Lauren en Heidi wellicht hun beef zullen beëindigen en elkaar kusjes op hun nakende lichamen gaan geven. Dit vooruitzicht bracht mij terug naar een zekere zaterdagavond, toen ik, naar men zegt, één van de grootste prestaties uit mijn prille leven neerzette: twee 16-jarige meisjes bewegen elkaars tong te beroeren. Het begon met gesloten ogen, ik besloop elanden in de vochtige bossen rond de ruïnes van het Rockefeller Center. Ik droeg leren kleren die de rest van mijn leven mee zouden gaan. Ik beklom de polsdikke klimop die de Sears Tower verpakte. Toen ik naar beneden keek zag ik kleine figuren, die graan aan het stampen waren en lappen hertenvlees naast elkaar legden op een of andere verlaten snelweg. Toen ik mijn ogen weer opensloeg ontwaakte ik onverbiddelijk uit deze utopische dagdroom en werd in de kille realiteit gegooid: een verjaardagsfeest.

Koop.

Koop.

Koop.

Terwijl ik subtiel naar mijn kruis greep om mijn penis in de juiste positie te leggen bemerkte ik dat mijn alcoholische versnapering reeds in zijn volledigheid door mijn, no homo, veelvuldig gesmeerde keeltje was gegleden. Hierop besloot ik om het heft in eigen handen te nemen en een White Russian te bereiden, een zeer ondergewaardeerd drankje zoals de echte kenners onder jullie maar al te goed weten, evenals The Dude. Terwijl ik als een volwaardige barman tekeer ging kwam er een zwalkend meisje op me af, na de situatie zorgvuldig te hebben geanalyseerd kwam ik tot de conclusie dat zij dronken moest zijn; een geestestoestand die ontstaat bij het consumeren van een bepaalde hoeveelheid alcohol. Nadat ze mij begroette diende ik haar op passende wijze van repliek: ''WTF GEK, JIJ BENT KKDRONKEN, LIK DE CAKE VAN M'N BROEK !'', een veronderstelling die zij maar al te snel beaamde. Het tweede gedeelte stuitte echter op de nodige weerstand, aangezien ik geen broek aanhad.

ZAL HET ME LUKKEN HET MEISJE DE CAKEKRUIMELS VAN MIJN PENIS AF TE LATEN LIKKEN? EN HOE ZIT HET MET HET ANDERE MEISJE? NA DE RECLAME MEER, BLIJF KIJKEN!

Jack LaLanne's Power Juicer: ik ben zo arm dat ik een blauwe overall moet dragen, koop nu.

Nadat het besef toesloeg dat ik daadwerkelijk geen broek aanhad en in mijn Björn Borg boxer rondliep besloot ik het meisje te vragen mijn broek te zoeken, met als doel om haar na dit korte intermezzo keihard aan te randen. Gelukkig realiseerde ik me net op tijd dat jezelf doelen stellen voor Jan Modaal is, waarop ik besloot mijn ogen te sluiten en enkel stiekem in haar billetjes te knijpen, mezelf inbeeldend dat ze aan Breathtaking toebehoorden. Ik voelde het bloed reeds naar mijn penis stromen, waardoor ik flauwviel. Het gebeurde met de snelheid waarop Juicyhil zichzelf subtiel op elke foto van een PUB-meet weet te persen, derhalve kon ik er niets tegen doen. Bob is dood, ze schoten hem door zijn hoofd. Toen ik bijkwam lag ik vastgeketend aan een bed met een appel in mijn mond, het positieve aan deze situatie was dat ik mijn broek weer aanhad. En ik houd van appels. Niets fijner dan je honger stillen met een sappig appeltje, nietwaar? Waar ik me wel tot op het bot toe aan erger is wanneer een appel niet sappig is, ditzelfde gaat op bij mandarijnen, of welke vrucht dan ook. Ik zit met tranen in mijn ogen en de politiek doet er niks aan. Enfin, ik bleek helemaal niet vastgeketend te zijn en liep de kamer uit, op weg naar het licht, waarna ik in een doolhof terecht kwam. Bij een kruispunt stond een konijn dat me toeriep: ''Zoek en gij zult vinden!''. ''Wat een kankermongool'', dacht ik bij mezelf, konijnen kunnen niet praten, wie denkt hij wel niet dat hij is?! Terwijl ik mijn reis vervolgde groeide er een liaan uit mijn buik, wat tot groot hoongelach leidde van een basilisk die een jonko klapte langs een rivieroever. Ik besloot hem te vragen of het nu echt nodig was om deze toon tegen mij aan te slaan, ik had hem immers niets misdaan. Hierop bood hij zijn excuses aan en gaf me een welgemeende aai over de bol. Ik spinde van plezier. Na deze korte onderbreking begon ik te beseffen dat ik waarschijnlijk nooit meer een uitgang zou kunnen vinden, waarop ik al mijn kleren uitdeed en in de modder begon te rollen, onderwijl verscheidene Bijbelteksten schreeuwend en hevig masturberend.

Nadat het meisje mij op spontane wijze had begroet vroeg ik haar of zij mee wilde genieten van mijn alcoholische creatie, waarop zij, uiteraard, positief antwoordde. Ik gaf haar. Ik gaf haar een knipoog en goot de substantie in een glas, liet twee ijsblokjes over haar tepels glijden en stopte het erbij. Haar tepels werden hard. Hard als de stenen muren van een Incatempel, na honderden jaren zonder inwoners bedekt onder een dikke laag van onkruid, opgeslokt door de niets en niemand ontziende natuur. Een speeltje van het regenwoud. Het is bijna erotisch. Sterker nog: het ís erotisch. Erotisch als een jongeman die twee ijsblokjes over de tepels van een 16-jarig meisje laat glijden. Inmiddels had de vriendin van het meisje zich bij ons gevoegd en staarde met open mond naar het tafereel dat zich voor haar ogen ontspon. Ik glimlachte nonchalant en leidde hun monden naar elkaar, hun lippen maakten contact en ik ging out omdat ik teveel pep had gesnoven.

Nadat ik bijkwam liep ik de nacht tegemoet en knikte quasi-stoer naar een grijzende neger die langs de weg een kruiswoordpuzzel zat op te lossen.

Klacht: kruiswoordpuzzels.
pi_73559661
Goed topic.
pi_73559677
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef TheDutchguy het volgende:
Goed topic.
Niet gelezen, maar met zoveel tekst moet er wel iets goeds tussen zitten.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:53:54 #4
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_73559702
samenvatting: lief dagboek
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_73559719
Leuk.
pi_73559721
quote:
Het tweede gedeelte stuitte echter op de nodige weerstand, aangezien ik geen broek aanhad.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_73559726
Jezus Christus, heb je moeite met enter drukken ofzo

[ Bericht 36% gewijzigd door o.us op 10-10-2009 21:54:55 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_73559740
Tvp ik lees de OP morgen wel ben nu weg, veel te lang man dus als ik tijd heb lee sik um
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_73559761
Jij zou een boek moeten schrijven.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:56:52 #10
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_73559786
Baas
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:57:31 #11
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_73559802
quote:
n een White Russian te bereiden, een zeer ondergewaardeerd drankje zoals de echte kenners onder jullie maar al te goed weten, evenals The Dude
Wtf dude, heb d'r net een gemaakt.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:59:02 #12
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_73559836
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Jij zou een boek moeten schrijven.
Dan hoeft hij het internet tenminste niet te bevuilen.
It's about being boss, not being the boss...
pi_73559917
wow.

ik snap er* echt helemaal niks van, maar veel tekst is het wel.

*wat je waar hoe waarom, welke volgorde en wanneer met wie en/of wat hebt gedaan
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_73560023
Ik zeg goed topic. Maar met een kanttekening:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What Would Goku Do
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:10:28 #15
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_73560119
Geniaal topic, van een geniale user.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:12:04 #16
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_73560161
kwaliteit, het bestaat nog
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_73560206
Zo'n lap tekst lees ik alleen wanneer het een Chriz2k-topic betreft. En miljaar.

Ik moest vier keer lachen.
-
pi_73560255
Whehe
pi_73560295
kut puzzles
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:17:50 #20
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73560308
Mooi gedaan. Alleen lees ik dit niet s'avonds maar in de ochtend uren.
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:20:02 #21
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73560360
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_73560401
Plusje voor dit topic.
Whatever...
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:23:50 #23
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_73560465
Laten we de serie van 300 halen met dit topic.
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:28:14 #24
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73560583
Goed geschreven.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_73560592
Wel een leuk verhaal om te lezen. Een 7,5 geef ik het!
pi_73560593
Mooi hoor.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:29:00 #27
268086 Quishendrikson
heeft een hekel aan nudisten
pi_73560607
Zo, jij hebt echt geen zak te doen vanavond, of wel
is boswachter in Sexbierum, kijkt veel sbs6, leest de telegraaf en kampeert veel.
pi_73560641
Faal! Geen samenvatting of paint ..
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_73560642
Sprak de FOK!ker op zaterdagavond.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:32:38 #30
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73560719
Dit topic sla ik even over.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_73560875
Nou geweldig hoor. .
pi_73561068
Wat een heerlijke onverwachte qlimax!

Ga zo door, en blijf aub NIET van de drugs af!!!
Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
pi_73561188
Best een leuk opstel maar waar zijn de alinea's? Ik heb me er doorheen geworsteld (en gelachen) maar als het van een andere user was zou een tldr hebben volstaan.
Ga weg
pi_73561267
Het was de moeite waard om te lezen
pi_73561982
Samenvatting?
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_73562091
Tvp voor morgen.
pi_73562143
Ik dacht dat jij weg was van FOK!
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:58:44 #39
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_73563157
Chriz2K topics
pi_73564266
Yee Chriz2k is weer eens terug
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_73565410
Chris is baas.
Dit soort topics is baas.
Mensen die aandacht besteden aan de OP zijn baas.
Kortom dit topic krijgt 5/5 op de schaal van baas.

Alleen wordt dit niet gewaardeerd. (gokje)
U MAD?
pi_73566263
AHAHAHAHA BAZEN TOPIC

Hier drink ik een biertje op
pi_73576502
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:52 schreef Nikmans het volgende:
Best een leuk opstel maar waar zijn de alinea's? Ik heb me er doorheen geworsteld (en gelachen) maar als het van een andere user was zou een tldr hebben volstaan.
Dat is om het kaf van het koren te scheiden.
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:12:25 #44
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_73577861
Een van de betere topics
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:12:36 #45
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_73577870
Om tijdens het werk te lezen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_73578232
White Russian
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_73578248

Puik topique
pi_73578382
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 01:36 schreef de_boswachter het volgende:
Chris is baas.
Dit soort topics is baas.
Mensen die aandacht besteden aan de OP zijn baas.
Kortom dit topic krijgt 5/5 op de schaal van baas.

Alleen wordt dit niet gewaardeerd. (gokje)
De oude KLB garde kan het sowieso waarderen en dan nog een deel van de nieuwe garde; ik denk dat het wel goed gaat komen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_73578409
Echt te lang en slecht leesbaar. Jammer.
pi_73578421
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:55 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Tvp ik lees de OP morgen wel ben nu weg, veel te lang man dus als ik tijd heb lee sik um
Gast hoe wappie was jij wel niet toen je dit meemaakte?

Verder wel lache om te lezen hoor
Blaze with the fire that is never extinguished
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')