Ja nou ja, ik weet niet, het ziet er iig niet smakelijk uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee hè, zo lijkt het veel op die kwakken braaksel die op zondagochtend naast een hoop kroegen liggen.![]()
Gelukkig slaap ik altijd op zondagochtend.
Yeps maar er spookt dan door die koppies... als we ze oppakken hebben we een rel aan de hand, we mogen ze niet slaan ergo worden we zelf gelynched en dat voor 1400 euri ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:35 schreef hondjes het volgende:
bommie,,hier wordt je toch niet goed van..............
Hij heeft zelfs de namen net gegeven van zijn vrienden........
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:33 schreef hondjes het volgende:
En dat terwijl die jongen net zelf zegt,,dat ze vrienden stenen gooiden...
Ja?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar de dag is op paracetamol wel door te komen. Trouwens, als je zo'n ranzig plaatje van erwtensoep kan plaatsen dan ben je niet écht zwaar ziek.
Ik ben in 'priemgetallen' bezig trouwens... mooi hoor!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Na de zoveelste melding zouden de wouten uiteindelijk toch gaan moeten surveilleren zou je zeggen, zodat ze die gastjes op heterdaad betrappen?
Kijk... waarom zouden die agenten er nog respect ik kunnen rammen als zelfs een grietje als jij nog het woord "wouten" gebruikt...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Na de zoveelste melding zouden de wouten uiteindelijk toch gaan moeten surveilleren zou je zeggen, zodat ze die gastjes op heterdaad betrappen?
Nah hondjes, wat stom!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:31 schreef hondjes het volgende:
Zijn die gasten weer aan gooien met stenen..
Man park in, heeft er een aangehouden
Politie weet niet wat ze moeten doen, zeggen ze
ik zeg meenemen,,ja, daar is even geen reden voor..
![]()
![]()
Ze hebben note bene een nsb'er jongen die tegen z'n vrienden wil getuigen. Dikke kans dat er aardig wat schadezaken kunnen worden opgelost. Onbegrijpelijk dat ze dit niet de moeite waard vinden. Óf.. ze hebben met drie man dienst, op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohw... ik heb de dinsdagavond meestal in mijn agenda staanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Eh...Geen enkele avond is geschikt om stenen te gooien natuurlijk, maar zo bedoelde ik het niet
Veel seks?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja?!
Hij ligt nu bij een collegaatje thuis maar ik vond het ook zo'n mooi boek!
Gewoon omdat het allemaal zo simpel is beschreven en sommige dingen ook niet echt "uitgesproken" worden. Ik kreeg hem toen trouwens van mijn moeder, met een briefje erbij: "Er zit wel een beetje veel seks in, maar ja. "
Beetje waterboarden en hij verteld alles.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben note bene een nsb'er jongen die tegen z'n vrienden wil getuigen. Dikke kans dat er aardig wat schadezaken kunnen worden opgelost.
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel seks?![]()
Ik ben nu ongeveer halverwege, maar dat komt dan blijkbaar allemaal nog.
O wacht, jouw moeder heeft waarschijnlijk wat andere normen wat dat betreft hè?
Ouch! Die komt aan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef Coos het volgende:
Trouwens bommie zo met je ava ben je net een Louis van Gaal wannabee.
Ik ben nooit te beroerd voor een vriendelijk woord.quote:
Hohohoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje waterboarden en hij verteld alles.![]()
Trouwens bommie zo met je ava ben je net een Louis van Gaal wannabee.
Ik stel voor dat je alsnog ook voor mij een ticket koopt naar Hurghada.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik stel voor het weekend met 1 dag te verlengen
Ik ga maar eens naar bed...het is zo lekker druk en gezellig hier.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je alsnog ook voor mij een ticket koopt naar Hurghada.
linkje pleasequote:Op zondag 11 oktober 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
Dat BB topic!
Ja sorry doe het maar even hier, mag niet meer van static.
En Static kan je niet egnoren he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |