Nee hij moet nog flink uitzieken idd. Dus de voorbereidingen voor de nieuwe show komen voorlopig nog maar mondjesmaat weer op gang.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:38 schreef Marrije het volgende:
Fijn, nu nog thuis rustig aan doen om geheel te herstellen of valt het mee en mag ie alweer aardig wat doen.
Willem-Jofels!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ben het roerend met jou en magere silvia eens
Het niveau hier stijgt naar ongekende hoogten Caro.quote:
Ik stop er maar helemaal maar mee geloof ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Denken doe je ook niet op zondagavond.
Ja, dat verwacht je niet he, zo op de zondagavondquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Het niveau hier stijgt naar ongekende hoogten Caro.![]()
Johan![]()
Ze kijken hier ergens anders naar, zo erg dus? Jemig!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
Oeh, een lelijke valpartij bij ' So you think you can dance'.
Ziet er niet best uit.
Ja, het was best een smak die hij maakte, Lorenzo dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze kijken hier ergens anders naar, zo erg dus? Jemig!
Moet zeggen dat ik het deze keer niet volg maar als mensen "smakken" maken word je er niet blij van.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het was best een smak die hij maakte, Lorenzo dus.
Maar het ging geloof ik al weer een beetje, hij heeft zijn schouder behoorlijk bezeerd.
Maar de puntentelling zal er niet onder lijden, want hij en Oona waren geweldig!
Volgens de Telegraaf was het zijn kniequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het was best een smak die hij maakte, Lorenzo dus.
Maar het ging geloof ik al weer een beetje, hij heeft zijn schouder behoorlijk bezeerd.
Maar de puntentelling zal er niet onder lijden, want hij en Oona waren geweldig!
Dank je voor het reageren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef Coos het volgende:
Als je vette dingen invriest dan wordt dat snel een beetje ranzig heb ik ooit in een boekje gelezen.
Dus nooit langer dan een maand in de vriezer houden.
Maar verse kippensoep is toch zo gemaakt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |