quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:51 schreef Onderzoekanalyse het volgende:
[..]
pfff,, ik ook net op tijd
Ja dat was nastyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Fragile. het volgende:
TS heeft Pronck omdat Pronk bezet was.
Faler.
Ja maar sommige ouders zijn toch echt dommer dan hun kinderenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef zeemonster het volgende:
Serieus, mijn kind weet als sinds dat ze 2 is, dat ze niks wat niet eetbaar is in haar mond moet stoppen..
Ibtl dus ..
quote:
Pronck..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Brainfish het volgende:
Wij zijn vandaag bijeenkomen om afscheid te nemen van..
Dus zeemonster pijpt ook niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef zeemonster het volgende:
Serieus, mijn kind weet als sinds dat ze 2 is, dat ze niks wat niet eetbaar is in haar mond moet stoppen..
Ibtl dus ..
Ik ben geen gebande user. Ben een tijdje niet aktief geweest en besloot vandaag weer eens een account aan te maken, that;s allquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Fragile. het volgende:
[..]
Pronck...
Dames en Heren,
Dit was de user waar we nog jaaaaaaaaren over na gaan praten, want wat was dit een kwaliteitsuser, een voorbeeld van iedereen en een echt, rasechte kloon van een gebande.
We zullen je missen,
Het Fok!team.
Daar ben ik dus ook bang voor, dat ding is 100 euro waard namelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef dr.dunno het volgende:
zul je zien dat dat kind pas op school moet schijten.
weg tientje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |