Joa, gaat wel iets omhoog maar ik weet niet hoeveel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal?
Dan hoop ik dat ze wat meer uploadruimte krijgen, want 10kb heb je niets aan
Ik heb een abbo, dus ik mag meer kb
Van de zijkant!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In die babybuik zie ik ook echt geen kont, hoe kan iemand zo met zn kont staan dan?
Doe es voor Greys?
lolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Maar vertel eens wat meer over jezelf:
- leeftijd
- sexuele voorkeur
- hobbies
- pincode
etc.
Omdat ik hoopte een beetje anoniem te zitten hierquote:
Nooit geweten dat jij de PR gemaakt hebt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol
Okay... ik zal beginnen met toe te geven dat ik ex-crew ben... begonnen als nieuwsposter op de FP, toen eindredacteur geweest, daarna donkerblauw / hoofdredacteur bij FOK!games en tenslotte de PR-afdeling opgezet, en zo'n 4 jaar geleden weer vertrokken als crew
Leeftijd: 30+
Sexuele voorkeur: oh-oh en ElisaB
Hobbies: fotografie, beestjes, wandelen, salsa dansen, bakken, film kijken, terrasje pikken, bioscoop, uiteten, fok, etc etc
pincode: 3427
Nog meer?
Oh, pardon. Ik neem het terug, okay?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Omdat ik hoopte een beetje anoniem te zitten hier
ElisaB en ik go way backquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze erg veel interesse in je heeft.
Ik was nogal van de zoveel-mogelijk-achter-de-schermenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij de PR gemaakt hebt.
Waar doe je salsa dansen? Bij Phil?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol
Okay... ik zal beginnen met toe te geven dat ik ex-crew ben... begonnen als nieuwsposter op de FP, toen eindredacteur geweest, daarna donkerblauw / hoofdredacteur bij FOK!games en tenslotte de PR-afdeling opgezet, en zo'n 4 jaar geleden weer vertrokken als crew
Leeftijd: 30+
Sexuele voorkeur: oh-oh en ElisaB
Hobbies: fotografie, beestjes, wandelen, salsa dansen, bakken, film kijken, terrasje pikken, bioscoop, uiteten, fok, etc etc
pincode: 3427
Nog meer?
Heb je liever dat er gelogen wordt dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
ik word afgebekt en bestempelt als irritant hierzo
Bereidingswijze van Venkel in de ovenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Pagan het volgende:
Hoi meisjes,
Ik ga straks zalmmoot op cederhout uit de oven maken, pasta erbij en venkel, alleen heb ik nog geen idee hoe ik die venkel eens ga klaarmaken.
Tips, iemand?
Dat moet toch ooit wel wennen mop?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
Welnee johquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, pardon. Ik neem het terug, okay?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
Nope, alleen een vraag: mag ik bij jullie komen eten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Pagan het volgende:
Hoi meisjes,
Ik ga straks zalmmoot op cederhout uit de oven maken, pasta erbij en venkel, alleen heb ik nog geen idee hoe ik die venkel eens ga klaarmaken.
Tips, iemand?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh hey 30 + is al helemaal goed hoor, tweede helft 30 zou nog perfecter zijn![]()
En qua hobbies zijn we helemaal een match!
En de laatste 3 cijfers van je pincode zijn de laatste 3 cijfers van mijn rekeningnr![]()
En als de honden zometeen massaal binnen gaan pissen geef ik jou de schuld
Ik wist wel dat ik die ooit zou vindenquote:
Nou....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je liever dat er gelogen wordt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |