Speed?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef MrSubtle het volgende:
Waar staat de "S" eigenlijk voor in de topictitel
Server stukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zie jouw ava de hele dag al niet.
Blijkbaar nietquote:
ziek/whiplash/dagje eftelingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Slaap lekker(best vroeg wel? nachtdienstje? of ben je ziek?)
Dat je het maar weet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
't Is hier best wel een echt kippenhok
[ afbeelding ]
Truste Yns!quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Server stuk.
[..]
Blijkbaar niet.
Vliegt dat niet in de fik of zo? Zou ik dood eng vinden ... maar ga ik zeker proberen binnenkortquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo dus, http://kokenophout.com/vis.html , geeft een heerlijke subtiele rooksmaak.
Da's een nare combiquote:
Pokeren. Dat doe ik ook te wenig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vliegt dat niet in de fik of zo? Zou ik dood eng vinden ... maar ga ik zeker proberen binnenkort*bookmarket*
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo dus, http://kokenophout.com/vis.html , geeft een heerlijke subtiele rooksmaak.
Je zei dat mijn dingen niet kwijt zijn, waarom jouw ava dan wel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is niet [ afbeelding ]
't Is meer [ afbeelding ]
ja zo makkelijk kom je er niet vanaf. Vraag maarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
MrSubtle, als jij nou met de boot naar Texel zou moeten en je zou nog boodsch....
Nah nee, laten we dat maar laten zitten![]()
t Staat zwart op wit, knul.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:13 schreef MrSubtle het volgende:
nu heb ik ook gewoon echt PMs die om m'n foto vragen...
*Note to selfquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn ouders roken zelf forel en paling. Ook al zo lekker.
Nu trouwens even niet, pa had de schuur bijna in de hens gezet.
Ik ging me een keer met dat botenverhaal bemoeien en of je dan nog wel tijd had om boodschappen te doen en ik zat niet zo goed in mijn vel en ging er nogal van flippen en ruzie schoppen enzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb nog 213 topics aan bijlezen te doen geloof ik voor ik hier alles snap![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
Wacht, dit is de F&F-SC hè? Tóch.
*in ogen wrijft*
Nee, dat stel ik wel uit naar een avond dat jij ook eens een keer kuntquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vanavond was het toch breezers drinken bij jou?
STERF STERF BAN ME DAN OOK MAAR. STERFquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging me een keer met dat botenverhaal bemoeien en of je dan nog wel tijd had om boodschappen te doen en ik zat niet zo goed in mijn vel en ging er nogal van flippen en ruzie schoppen enzo![]()
Maar nu kunnen we (ik tenminste
) er om lachen
![]()
Ja ik ga jullie zo alweer verlatenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
Nee, dat stel ik wel uit naar een avond dat jij ook eens een keer kunt
Fase smasequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Het gaat nu wel heeeeeeeeeeel snel hier he?
Ik kan het zelf nu amper bijhouden
Nieuwe menschjes: het gaat bij vlagen hoor, het is een faaaaaaaaaaaase.
Soms gaat het ook best een uurtje wat rustiger
Per ongeluk, op maandagmorgen om half 4 ofzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Het gaat nu wel heeeeeeeeeeel snel hier he?
Ik kan het zelf nu amper bijhouden
Nieuwe menschjes: het gaat bij vlagen hoor, het is een faaaaaaaaaaaase.
Soms gaat het ook best een uurtje wat rustiger
Dat gaat prima hoor -> electrische BBQ.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
*Note to self
Schoonpapa niet laten bbq'en
Nu jij er ook om kunt lachen: ergens was het wel hilarisch om te lezen. Op hoeveel fronten kunnen mensen langs elkaar heen praten? Maar op het moment zelf was het niet grappig. Voor niemand niet denk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging me een keer met dat botenverhaal bemoeien en of je dan nog wel tijd had om boodschappen te doen en ik zat niet zo goed in mijn vel en ging er nogal van flippen en ruzie schoppen enzo![]()
Maar nu kunnen we (ik tenminste
) er om lachen
![]()
[..]
Ah, lekker rustig, helemaal als die Q ook weer vertrekt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ga jullie zo alweer verlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |