Kijk nou eens naar de posthis en reageer dan nog een keer serieusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:29 schreef Oblivion het volgende:
Je bent vreemdgegaan helemaal aan het begin van je relatie?
Dan wist je toch nog helemaal niet of het serieus was, destijds?
Leuke vriend heb je...![]()
Of dat er nog wat toe doet na 5 jaar. (Gezien de begin situatie)
Ja, ik wil die vriend dan ook niet meer zien. Ik voel me echt genaaidquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:29 schreef Oblivion het volgende:
Je bent vreemdgegaan helemaal aan het begin van je relatie?
Dan wist je toch nog helemaal niet of het serieus was, destijds?
Leuke vriend heb je...![]()
Of dat er nog wat toe doet na 5 jaar. (Gezien de begin situatie)
Ik zag het inderdaad...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar de posthis en reageer dan nog een keer serieus
Zijn postgeschiedenis bestaat alleen maar uit topics die hij zelf om de 5 minuten heeft gemaakt!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:32 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Er gebeurt jou wel veel shit in korte tijd he
Want het ligt idd allemaal aan die vriend, en niet aan de schuinsmarcherende TS.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:30 schreef AndrePronck het volgende:
Ja, ik wil die vriend dan ook niet meer zien. Ik voel me echt genaaid
Nee natuurlijk niet. Waar woont die maat van jullie? Dan breng ik hem ff een kratje bier.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:16 schreef AndrePronck het volgende:
Het was in het begin van de relatie, dus stelde niet zoveel voor natuurlijk!
Dit was niet de reactie waar ik op had gehoopt!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:35 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Waar woont die maat van jullie? Dan breng ik hem ff een kratje bier.
Je hebt jezelf genaaid.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:30 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Ja, ik wil die vriend dan ook niet meer zien. Ik voel me echt genaaid
Jawel. Maar dan accepteer ik de consequenties en ga ik niet lopen bitchen over een vriend die blijkbaar wel een geweten heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |