Ja joh, onze overheid heeft er helemaal geen belang bij dat mensen stoppen met roken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zie zoiets ook wel aankomen maar dan mbt roken en accijns.
Ze geven er een mooie draai aan.. als de inkomsten tegenvallen hoopten ze dus vooral dat mensen hun gedrag niet zouden veranderen. Dikke pech dat ze dat toch doenquote:Volgens de gemeentewoordvoerder vallen de inkomsten inderdaad wat tegen. „Het programma richt zich echter niet op het binnenhalen van zoveel mogelijk parkeergeld, maar op het verbeteren van de bereikbaarheid en de leefbaarheid. In dat opzicht is het natuurlijk wel een succes.”
Ah de nieuwe veel makkelijkere munt die ons geen cent extra gekost heeft. Nu snap ik hemquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef geevee het volgende:
Karr-1 Oud geld noemden we vroeger guldens, maar omdat we mee moesten met de vaart der volkeren hebben we dit ingeruild voor de euro die 2,20 en nog wat duurder is dan de gulden van vroeger ook al werd ons voorgelogen dat er niets zou veranderen.
Geen idee, de bodem van mijn portemonnee is nog lang niet in zicht. Als ik in een grotere stad ga winkelen ga ik standaard met de trein, aangezien auto overal een ramp aan het worden is.quote:Het is nu zover gekomen dat mensen de bodem in hun portemonnee zien en een keuze moeten maken, of deze woekerparkeertarieven betalen of eenvoudig buiten de stad gaan winkelen waar nog geen belastingen geheven worden of zeer lage bedragen.
Tsja dat kan. Als ik perse in een bepaalde winkel moet wezen, dan maak ik me wat minder druk om parkeertarieven.quote:Het lijkt mij ook een voorbode dat mensen meer en meer gaan calculeren en winkels gaan mijden die in "dure" stadswijken liggen dat is natuurlijk slecht voor de middenstanders die ook personeel moet gaan ontslaan.
Euro 52. Maar een dagje parkeren en ze geven je zo meerdere boetes. Dat gaat dus ook niet echt werken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:31 schreef Fogel het volgende:
Als een dag parkeren al 45¤ is, hoe hoog is dan een parkeerboete daar?
Kan dat zomaar? Om de hoeveel uur mogen ze een nieuwe uitschrijven?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:32 schreef Duikelaar het volgende:
[..]
Euro 52. Maar een dagje parkeren en ze geven je zo meerdere boetes. Dat gaat dus ook niet echt werken.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:27 schreef Duikelaar het volgende:
Ik zeg: nog duurder maken. Dat weerhoudt het stelletje provincialen en buitenlanders om met hun auto de stad totaal te blokkeren. Er zijn genoeg P+Rs en OV werkt ook prima. Scheelt weer op de wachtlijsten voor een parkeervergunning.
Ja, dat zien Amsterdammers graag. Dat jij in je eigen stad parkeert.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]betaal jij maar fijn 45 euro per dag parkeerkosten zodat je in je eentje kan rijden naar niet-meer-bestaande-winkels-omdat-die-allemaal-failliet-zijn-gegaan tussen de werkelozen en autoloze mensen dan parkeer ik wel gratis in mijn eigen stad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |