abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73547188
Het afgelopen jaar heb ik (zeer) regelmatig stortingen gedaan van en naar Nederlandse poker- en goksites. De totale rekening is gelukkig nog positief, maar stortingen en opvragingen liggen toch beide rond de 10.000 euro (totaal 2009 -> 9200,- gestort, 10.000 opgevraagd). De opvragingen en stortingen zijn per keer tussen de 200,- en 1000,-. De termijn tussen de stortingen bedraagt soms zelfs enkele dagen (als ik het spreidt).

Je mag i.v.m. naheffingen maar 450,00 per keer overmaken en ik probeer daar niet te veel vanaf te wijken. Maar soms stort ik 700 euro, en maak ik 2 dagen later weer 950 over. Een andere keer stort ik 135 euro en stort ik 142 euro terug.

Tot nu toe heeft dit nog niet voor problemen gezorgd, MAAR.... wat voor consequenties kan dat op termijn hebben met betrekking tot het aanvragen van een hypotheek, creditcard etc. (dus niet m.b.t. verslaving). Het zijn storingen en opvragingen van sites als Unibet.
Never ...ever....!
pi_73547221
Unibet registreert toch niets bij BKR?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_73547272
Niet dat ik weet? Maar als er inzicht komt in mijn ING rekening staan er meer dan 100 stortingen en opvragen van en naar zo'n site. Lijkt me niet echt positief als je iets van een creditcard/hypotheek wilt aanvragen ?
Never ...ever....!
pi_73547402
Bij het aanvragen van een hypotheek is jouw bestedingspatroon (althans: waar gaat het heen en hoeveel) niet van belang hoor. Sterker: ze hebben geen inzicht in jouw betaalrekening. (ja, ING zelf wel, maar de hypotheekafdeling kan er niets mee)
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:23:10 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_73548550
Volgens mij maakt het niets uit, je mag met je geld doen wat je wilt. Alleen als je veel winst maakt kan je last krijgen met de belastingdienst daarover, maar puur storten en weer opnemen doet niemand moeilijk over. Ook bij credit cards kijken ze alleen maar naar je inkomen, schulden en misschien nog je huur om te checken of een eventuele schuld makkelijk inbaar is.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_73550322
Maar ik heb wel eens rood gestaan. Max 200 euro, bij de ING zelf. Vormt dit ook geen probleem? Dat ze dan je rekening gaan checken....?
Never ...ever....!
pi_73550444
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:27 schreef Jgenius het volgende:
Maar ik heb wel eens rood gestaan. Max 200 euro, bij de ING zelf. Vormt dit ook geen probleem? Dat ze dan je rekening gaan checken....?
Zolang er geen BKR-codering aan vast hangt, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')