Logisch, aangezien hij na 1,5 uur weer bovenaan in mijn AT kwam en ik op de eerdere posts geen reactie (meer) had.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:22 schreef Viking84 het volgende:
Tis 1,5 uur stil en zodra 't over films gaat is P.F. er als de kippen bij met haar 'geen spoilers hoor!'.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik was So You Think You Can Dance aan het kijkenDus ik moest proberen dat topic bij te benen, mwehe
![]()
EN uf curz, PFje! Maar hij is wel leuk, dus hierbij: veel plezier
MWAHAHA viking net stond er nog 2 uur. </voelt zich de shit>![]()
Must See.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naar welke bios ben je geweest dat je pauze had, Vik?
Ik ben al een poos eigenlijk helemaal niet meer zo met m'n gewicht bezig, ongeveer sinds ik bij de scriptieversnellingsgroep zit. Ik woog mij gisteravond weer voor het eerst in een maand of zo, en ik verwachtte enorm te zijn aangekomen, na die dag vol troep. Was ik gewoon lichter dan ik in máánden ben geweest!.
Dat iddquote:
student-roeiers proberen! makkelijk te benaderen en een aantal daarvan roeien op ingternationaal niveau. gewoon wat verenigingen bellen in amsterdam en utrecht en of leiden (ken uit leiden allene jaap schouten van naam)quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:26 schreef cyclechick het volgende:
Morning!
Ik heb een vraagje!
Binnenkort moet ik voor een studie opdracht een top-sporter gaan interviewen.. nu zitten er geen topsporters in mijn directe vriendenkringdus ik dacht, misschien kent hier iemand nog wel een hele goede topsporter?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cycle, mijn huisgenootje kent nogal wat wielrenners (laatst is ze wezen stappen met Renshaw en Cavendish.). Ik zou eens kunnen vragen of ze misschien een emailadres van iemand voor je heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |