quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:31 schreef memrtn het volgende:
Uit je spelling is duidelijk te merken dat verstand überhaupt geen vak is waar je kaas van hebt gegeten. Nondeju.
Dat kraken heb ik niet gehoord, de prikken voel je nauwelijks. Maar als tip: Vraag of de tandarts wil controleren of de verdoving wel echt werkt.quote:Ja, ik weet dat de prikken soms vrij irritant zijn en ja, dat loskraken van je kies zou ook apart aan moeten horen. Over deze zaken ben ik al ingelicht . Ik neem mn mp3speler mee...alhoewel, nu ik het me bedenk...Die kiezen zitten bij je oor en je zal altijd door het geluid dat gekraak horen Leuk achtergrond geluidje
Dat doet 'ie toch ook? Hij begint en als jij erge pijn hebt, werkt 'ie nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:44 schreef Kvack het volgende:
[..]
Dat kraken heb ik niet gehoord, de prikken voel je nauwelijks. Maar als tip: Vraag of de tandarts wil controleren of de verdoving wel echt werkt.
Zo ging het inderdaad, hij drukte daarna gelijk een andere naald in mijn tandvlees die gelijk werkte.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:49 schreef Earry het volgende:
[..]
Dat doet 'ie toch ook? Hij begint en als jij erge pijn hebt, werkt 'ie niet
Had 't probleem zelf ook, heb 'm maar z'n gang laten gaan.. de pijn tijdens de behandeling vond ik niet zo erg, die zeurende pijn erna des te meer
je moet ook vragen nadat de verdoving er in is gespoten of je je mond mag spoelen want dat spul is inderdaad niet te pruimenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:04 schreef splendor het volgende:
Ik had ook heel wat verhalen gehoord dus ik had wat gezonde spanning zeg maarmaar het is heel erg mee gevallen, het enige rotte was dat er verdoving lekte en in mijn keel liep.. dat is VIES!! dus ik lag eigenlijk meer te kokhalsen dan dat ik pijn heb gevoeld.
Ik vond het best lekker.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
je moet ook vragen nadat de verdoving er in is gespoten of je je mond mag spoelen want dat spul is inderdaad niet te pruimen
Of een betere assistente nemen die het spul beter wegzuigt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
je moet ook vragen nadat de verdoving er in is gespoten of je je mond mag spoelen want dat spul is inderdaad niet te pruimen
een betere assistente zuigt iets andersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:12 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Of een betere assistente nemen die het spul beter wegzuigt.
Stoer hoor, ik hoop dat ze de dikste boor en de dikste spuit pakkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:26 schreef Acyrus het volgende:
Ik ben totaal niet zenuwachtig en ben totaal ontspannen. Het zou zelfs nu ter plekke gedaan mogen worden bij mij!
Ik denk dat de extractie van ts' kiezen niet pijnloos zal verlopen als de assistente de tandarts tijdens de behandeling zuigtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
een betere assistente zuigt iets anders
Het probleem was dat hij al bezig was, maar ik het toch nog flink voelde, dus ik vroeg of ze wat bij wilde verdoven..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |