Herkenbaar +2quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:04 schreef Mirjam het volgende:
disclaimer: nee timur en ramon, ik wens geen pm te omtvangen.
Timur ben jij hetquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:08 schreef Otis2.0 het volgende:
WOW TS WAT EEN GOEDE KLACHT WIL JE MISSCHIEN BIJ ONS IN DE RADIOUITZENDING EROVER PRATEN?? HEEL EVENTJES MAAR!?!? OP WELK NUMMER MOGEN WE JE BELLEN??.
Arniequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:12 schreef Lil.Q94 het volgende:
Is dat die chick van die gast die in GTST speelde?
HA! Dan ben je geneptquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:04 schreef Mirjam het volgende:
leuk product hoor, voor 3 euro een armbandje kopen, je steunt het goede doel enzo en je draagt het een paar maanden.
maar die van mij viel na nog geen anderhalve dag dragen al uit elkaar
sorry, maar dat kan natuurlijk niet.
navraag bij de hunkemoller leert me dat dat dus heel vaak gebeurt.
had even iets beter nagedacht over je armbandje, Daniëlle Oerlemans
[ afbeelding ]
disclaimer: nee timur en ramon, ik wens geen pm te omtvangen.
Klopt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
HA! Dan ben je genept
Dat zijn fake bandjes. De echte bandjes hebben een klein watermerk en zijn gemaakt van de stof van de Kaukasische zijdenrups. Sterker: Met 100.000 van die bandjes kun je twee brugdelen aan elkaar plakken.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
HA! Dan ben je genept
Dat zijn fake bandjes. De echte bandjes hebben een klein watermerk en zijn gemaakt van de stof van de Kaukasische zijdenrups. Sterker: Met 100.000 van die bandjes kun je twee brugdelen aan elkaar plakken.
nach, goeie doel, dus geen probleem mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:26 schreef ach het volgende:
tja, voor 2ct/s laten maken in china en verkopen voor 3 euro = profit
Inderdaad, laten ze daar maar iets aan doen ..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:26 schreef ach het volgende:
tja, voor 2ct/s laten maken in china en verkopen voor 3 euro = profit
Ja man! En drink geen Cola Light meer, rook geen sigaretten, eet geen magnetronmaaltijden meer, lik nooit meer (ik kan het niet genoeg benadrukken!) de oorschelp van je telefoon, eet geen geroosterd brood meer, kijk geen televisie meer terwijl je mantramuziek afspeelt via een Minidisc-speler. Bel niet meer handsfree, fluister niet meer tegen bomen, ren niet naakt rond in Tsjernobyl.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:29 schreef Otis2.0 het volgende:
OPEN JE OGEN!!! DAT BANDJE BEVAT GROTE HOEVEELHEDEN EXHYBLIRIAPOMANYTINGOPOLYESTER!! DEZE STOF IS EXTREEM KANKERVERWEKKEND!!! HET IS ALLEMAAL EEN COMPLOT OM IEDEREEN ZIEK TE KRIJGEN ZODAT DE FARMACEUTISCHE INDUSTRIE MEER GELD KAN VERDIENEN!!!!!!!!!! OPEN JE OGEN WEES GEEN SCHAAP DAT BLIND DE KUDDE VOLGT!!!!!!
Vergeet de zonnebank niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja man! En drink geen Cola Light meer, rook geen sigaretten, eet geen magnetronmaaltijden meer, lik nooit meer (ik kan het niet genoeg benadrukken!) de oorschelp van je telefoon, eet geen geroosterd brood meer, kijk geen televisie meer terwijl je mantramuziek afspeelt via een Minidisc-speler. Bel niet meer handsfree, fluister niet meer tegen bomen, ren niet naakt rond in Tsjernobyl.
En zo mensen, heb ik jullie een guide gegeven hoe je al voor 25% kunt voorkomen dat je minder kans hebt op kanker!
En hoeveel van de ¤3 denk je dat er daadwerkelijk naar het goede doel gaatquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nach, goeie doel, dus geen probleem mee.
echter had die muts wél beter haar armbandje moeten 'designen'.
Vergeet zonnebrand niet. Dat is eigenlijk een stof genaamd H1CN2 ook wel Hyclogitriamicitide. Die dringt door in de huid, waardoor je na 30 jaar pas kanker kunt krijgen. Daardoor verzwijgen grote firma's de onderliggende aard van het product!quote:
Die voelt zeker aan alsof je borsten aan het wegrotten zijn?quote:
ik heb marlies dekkers al een aantal maal gesteund dit jaar, ik hou het wel bij dat crappy armbandje en een donatiequote:
Haha jij bent dikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:06 schreef Fratz het volgende:
Ik had dat armbandje bij de Etos gekocht, maar ik kan dat ding niet eens om zo nauw als het is.
nee ik ben niet dik. ik heb borstkanker en mijn arm is door het weghalen van mijn lympheklieren dikker geworden. en aan mijn andere arm wil ik het armbandje niet dragen omdat ik daar mijn horloge heb.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef Fratz het volgende:
[..]
nee ik ben niet dik. ik heb borstkanker en mijn arm is door het weghalen van mijn lympheklieren dikker geworden. en aan mijn andere arm wil ik het armbandje niet dragen omdat ik daar mijn horloge heb.
HOAX!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef Fratz het volgende:
[..]
nee ik ben niet dik. ik heb borstkanker en mijn arm is door het weghalen van mijn lympheklieren dikker geworden. en aan mijn andere arm wil ik het armbandje niet dragen omdat ik daar mijn horloge heb.
REN VOOR JE LEVEN!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:29 schreef Otis2.0 het volgende:
OPEN JE OGEN!!! DAT BANDJE BEVAT GROTE HOEVEELHEDEN EXHYBLIRIAPOMANYTINGOPOLYESTER!! DEZE STOF IS EXTREEM KANKERVERWEKKEND!!! HET IS ALLEMAAL EEN COMPLOT OM IEDEREEN ZIEK TE KRIJGEN ZODAT DE FARMACEUTISCHE INDUSTRIE MEER GELD KAN VERDIENEN!!!!!!!!!! OPEN JE OGEN WEES GEEN SCHAAP DAT BLIND DE KUDDE VOLGT!!!!!!
oh, da's ook stom fratzquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef Fratz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Stuur dit door naar ten minste 10 mensen in je msn-lijst en voorkom hiermee dat je zelf ook kanker krijgt!11quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:29 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Stuur dit door naar ten minste 10 mensen in je msn-lijst en voorkom hiermee dat je zelf ook kanker krijgt!11
PS: MANNEN KUNNEN OOK BORSTKANKER KRIJGEN!!11
Wtf 25 euro voor zo'n saaie BHquote:
Die gele waren wel de shit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
In 2005 ofzo liep iedereen rond met die gele rubberen Livestrong (anti-kanker) bandjes, nou, okay, maar in dat zelfde jaar kwamen de RESPECT2ALL bandjes en liep iedere schijnheilige 'neonazi' (juniors) hier in de buurt er mee rond.![]()
[ afbeelding ]
Maarja nu heb je dus die Pink Ribbon dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |