Herkenbaar +2quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:04 schreef Mirjam het volgende:
disclaimer: nee timur en ramon, ik wens geen pm te omtvangen.
Timur ben jij hetquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:08 schreef Otis2.0 het volgende:
WOW TS WAT EEN GOEDE KLACHT WIL JE MISSCHIEN BIJ ONS IN DE RADIOUITZENDING EROVER PRATEN?? HEEL EVENTJES MAAR!?!? OP WELK NUMMER MOGEN WE JE BELLEN??.
Arniequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:12 schreef Lil.Q94 het volgende:
Is dat die chick van die gast die in GTST speelde?
HA! Dan ben je geneptquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:04 schreef Mirjam het volgende:
leuk product hoor, voor 3 euro een armbandje kopen, je steunt het goede doel enzo en je draagt het een paar maanden.
maar die van mij viel na nog geen anderhalve dag dragen al uit elkaar
sorry, maar dat kan natuurlijk niet.
navraag bij de hunkemoller leert me dat dat dus heel vaak gebeurt.
had even iets beter nagedacht over je armbandje, Daniëlle Oerlemans
[ afbeelding ]
disclaimer: nee timur en ramon, ik wens geen pm te omtvangen.
Klopt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
HA! Dan ben je genept
Dat zijn fake bandjes. De echte bandjes hebben een klein watermerk en zijn gemaakt van de stof van de Kaukasische zijdenrups. Sterker: Met 100.000 van die bandjes kun je twee brugdelen aan elkaar plakken.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
HA! Dan ben je genept
Dat zijn fake bandjes. De echte bandjes hebben een klein watermerk en zijn gemaakt van de stof van de Kaukasische zijdenrups. Sterker: Met 100.000 van die bandjes kun je twee brugdelen aan elkaar plakken.
nach, goeie doel, dus geen probleem mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:26 schreef ach het volgende:
tja, voor 2ct/s laten maken in china en verkopen voor 3 euro = profit
Inderdaad, laten ze daar maar iets aan doen ..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:26 schreef ach het volgende:
tja, voor 2ct/s laten maken in china en verkopen voor 3 euro = profit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |