helaas niet de 11 minuten versiequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:17 schreef -Hans- het volgende:
OEH !!!!!!!!!!!!!!! dit is een fijne danceplaat. One louderDJ Delerium - Silence ft. Sarah McLachlan
Die is helemaal geweldigquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
helaas niet de 11 minuten versie
Gaaf man zo'n I Phonequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:59 schreef gerbenp het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk iPhone bestellen - heb een beetje liggen rekenen, 460 euro per jaar.. dat is makkelijk te betalen, voor de folders krijg ik 600 per jaar ongeveer, verjaardagsgeld evt erbij, bij de folders krijg ik soms nog extra geld.. Dus laat die iPhone maar komen!trouwens
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:10 schreef muisje-eliza het volgende:
moet ik echt intunen met die verschrikkelijke Robbie
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:59 schreef gerbenp het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk iPhone bestellen - heb een beetje liggen rekenen, 460 euro per jaar.. dat is makkelijk te betalen, voor de folders krijg ik 600 per jaar ongeveer, verjaardagsgeld evt erbij, bij de folders krijg ik soms nog extra geld.. Dus laat die iPhone maar komen!trouwens
Damn, dat is minderquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:38 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wou gaan opruimen vandaag...maar ik krijg echt nare hoestaanvallen bij het bezig zijn
Daarvoor zeker lekker gehaktquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is minder. Ben hier druk bezig met zagen. Mooi werk
Whahaquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarvoor zeker lekker gehakt. Toet toet boing boing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |