Tof! zit dus ergens in de statesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:17 schreef gerbenp het volgende:
Corné Klijn heeft dus ook twitter. http://twitter.com/corneklijn46
Wat is google toch handig, je kan er zelfs iedereen z'n twitter account mee opzoeken (naam + achternaam + twitter)quote:
Jup, echt super handig inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat is google toch handig, je kan er zelfs iedereen z'n twitter account mee opzoeken (naam + achternaam + twitter)
Mogguhquote:
Zeker!quote:
Brennel ook wafel?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Brennel ook wafel? [ afbeelding ]
Ja joh, even op en neer naar A'dam voor een wafelquote:
Tis graag of heel niet hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja joh, even op en neer naar A'dam voor een wafel![]()
Ik heb vanmiddag/vanavond/vannacht/morgen een housewarming/verjaardag waar vast ook véél lekkers zal zijn
Misschien een andere keer, maar bedankt voor het aanbod hoorquote:
Een andere keer is ook prima hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Misschien een andere keer, maar bedankt voor het aanbod hoor![]()
Weet je wat nog geweldiger is? Een sneetje brood met speculoospastaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:34 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat is dit voor een plaat??? edit: Temper Trap - Sweet Disposition. Ge-wel-dig !
Hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Weet je wat nog geweldiger is? Een sneetje brood met speculoospasta
* Brennel beaamt dat met volle mondquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Maar dat is idd ook bijzonder lekkerrr
.
Nou, geniet ervan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:39 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel beaamt dat met volle mond![]()
Nu al toeter!? Ik ben dit liedje een beetje zat overigensquote:
Ik vind er echt geen fluit toeter aan.. Al gaat de live opname nog welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nu al toeter!? Ik ben dit liedje een beetje zat overigens![]()
Al is het zo live wel extra mooi.
Wnn ga jij je stijf flirten?quote:
Denk dat hij wel een kans maaktquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 niet gehoord, maken ze een kans?
Hahaha, borisz heeft naar een oefenwedstrijd van Oranje op SBS6 gekeken!quote:
Hetzelfde!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:54 schreef Brennel het volgende:
Ik ga feestvieren en lieve mensen knuffelen. Fijn weekend allemaal!
Nieuwe vormgevingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:10 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Btw, sommige DJ's hebben achtergrondmuziek die ze dan even laten loopen... bijv. een stukje van een nummer van Jamiroquai of Fatboy Slim, en dan hoor je dat 3x loopen ofzo... en dan draaien ze het niet![]()
![]()
Gelukkig lijken ze het nu wel wat minder vaak te doen, maar even aan wie van 3FM meeleest: niemeerdoen! Of het hele nummer ff draaien daarna!
`quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:35 schreef borisz het volgende:
[..]
KNVB moest geld verdienen dus moeten die voetballers mee naar de overkant van deze aardkloot. En ja toch kijk ik.
met dit klote weer is alles een excuus om te gaan kijkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hahaha, borisz heeft naar een oefenwedstrijd van Oranje op SBS6 gekeken!
Als je een voetballiefhebber bent, kijk je niet naar oefenduels van Oranje (want geen reet aan) en ook niet naar SBS6. Kom op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |