Oh, het was ook zeer goed te eten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:42 schreef Hukkie het volgende:
Geen ervaring met de C1000 Lasagne, omdat de C1000 hier een tijdje geleden is afgefikt. Maar die van de Digros is ook prima te eten.
Geen idee eigenlijk, maar aluminium schijnt redelijk gangbaar te zijn bij prefab maaltijden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh, het was ook zeer goed te eten.![]()
Maar wie stopt er nou een MAGNETRONmaaltijd in een aluminium bakje?
Dat dus, waarom macaroni/spaghetti wél in plastic en lasagne niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
Je kan meestal kiezen uit lasagne in een aluminium bakje, en spaghetti/macaroni in plastic. Als ik op m'n werk moet eten dan laat ik de lasagne dus ook links liggen. Ze willen dat je die lasagne in een magnetronbestendig bakje overhevelt, ja doei.Eens met de klacht!
Spijkenisse, toevallig?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:42 schreef Hukkie het volgende:
omdat de C1000 hier een tijdje geleden is afgefikt
Zal wel moeten als je de magnetron niet wil verwoesten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:15 schreef Darkestrah het volgende:
Misschien helemaal uit het bakje halen?
Wil je het koud opeten dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zal wel moeten als je de magnetron niet wil verwoesten.
Niet echt mijn idee van een kant en klare maaltijd.......
Totaal irrelevant tot de klacht, dus ga ergens anders populair doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef Biskwie het volgende:
omg
die magnetron bakjes zijn bedoeld om in de oven te stoppen (izze ook veel lekkerder) waarom kook je niet zelf? waarom geef je in godsnaam 5 euro uit aan een maaltijd terwijl als je er zelf wat tijd in stopt je met 15 minuten klaar bent?
ik woon alleen, kook 3x per week, de andere 4 dagen warm ik mijn eigen maaltijden op.. bv ik maak macaroni, voor 4 personen, vries 3 delen in en eet 1 deel die dag op.. werkt prima
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef Biskwie het volgende:
omg
die magnetron bakjes zijn bedoeld om in de oven te stoppen (izze ook veel lekkerder) waarom kook je niet zelf? waarom geef je in godsnaam 5 euro uit aan een maaltijd terwijl als je er zelf wat tijd in stopt je met 15 minuten klaar bent?
ik woon alleen, kook 3x per week, de andere 4 dagen warm ik mijn eigen maaltijden op.. bv ik maak macaroni, voor 4 personen, vries 3 delen in en eet 1 deel die dag op.. werkt prima
Let op die duim onder het folie, pakje is zo lek als een mandje.quote:
Mag ik je aanraken, huishoudheld die je bent?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef Biskwie het volgende:
omg
Ben je homo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 05:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken, huishoudheld die je bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |