Was ook onmogelijk om de eerste keer te bedenken hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:42 schreef eNaSnI het volgende:
Erg praktisch, not! Pas ook zo'n geintje en na de tweede afleveringpoging het maar op mijn werkadres af laten leveren.
Het zijn twee grote dozen. Niet te doen met bus en trein.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Was ook onmogelijk om de eerste keer te bedenken he.
Als jij nou gewoon 's avonds en weekenden gaat werken is het probleem opgelost.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:30 schreef Son_of_Ron het volgende:
Wat is dat voor een achterlijk bedrijf dat alleen maar komt afleveren als het ene deel van Nederland de uitkeringen voor de andere helft aan het opbrengen is. Kan dat schijtbedrijf niet 's avonds langskomen of in het weekend.
Klacht: Klote UPS met hun klote bezorgdienst!
Bonusklacht: Klotebedrijven die pakketten met dat klotebedrijf laten bezorgen!
Bonusklacht: UPS-Kloteneger die in onverstaanbare negertaal mijn voicemail inspreekt.
Als je 400+ collega's in een pand hebt zitten worden ze daar bij de receptie niet blij van als iedereen zijn pakketjes maar daar laat komenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Was ook onmogelijk om de eerste keer te bedenken he.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 06:28 schreef Winner_Taco het volgende:
Teveel gescheld , TS is zelf een pauper.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:05 schreef Mr.Chippie het volgende:
UPS had een pakket waar ik eigenlijk voor moest tekenen bij de buren gedumpt, geen briefje achtergelaten ofzo. Gelukkig heb ik normale eerlijke buren.
Homoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:34 schreef Son_of_Ron het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden, klootzak!
Hoax, dat smerige tuig werk op zaterdag gar nicht!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:16 schreef gniffie het volgende:
Ik heb ze opgebeld en je kan de kanker terug krijgen zeiden ze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |