Mensen die niet kunnen parkeren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Auto van je ouders is ook niet altijd alles. Pa lekker altijd de betere auto voor werk en ik moet de familie auto pakken
[ afbeelding ] op snelweg best maar bij inparkeren kk groot
Dit is toch geen auto?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen parkeren.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Auto van je ouders is ook niet altijd alles. Pa lekker altijd de betere auto voor werk en ik moet de familie auto pakken
[ afbeelding ] op snelweg best maar bij inparkeren kk groot
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit is toch geen auto?Een boot.
Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit is toch geen auto?Een boot.
Ik parkeerde hem 1x heel netjes achteruit ( fileparkeren ) Maar verder probeer ik altijd doorrij vakken te nemen.
kk.. wat lul je nou man.. Die auto kk groot!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]K_d kan niet eens middelgrote auto inparkeren. Ben je nou een vent of een wijf?
_!
Ik heb mijn rijbewijs pas 1jaar. Dan moet ik zo'n auto ineens kunnen parkeren die bijna overal te groot is voor een normaal vak...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker toch op man.Mensen die niet kunnen parkeren mogen geen rijbewijs hebben.
Overigens is dat heul geen grote auto.
Je hebt zelf een starlet ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kk.. wat lul je nou man.. Die auto kk groot!! [ afbeelding ]
Ich wollte eine nur-Deutsch topic anmachenquote:
Kom jij uit een gezin met meer dan 5 kinderen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kk.. wat lul je nou man.. Die auto kk groot!! [ afbeelding ]
Ik heb mijn rijbewijs pas een half jaar denk ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs pas 1jaar. Dan moet ik zo'n auto ineens kunnen parkeren die bijna overal te groot is voor een normaal vak...
Dan is het nog versquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs pas een half jaar denk ik.
Wat heb jij dan?quote:
Nee, uit een gezin die grote auto voor caravan moesten hebben aangezien de vorige het niet trok in italie en mijn ouders die caravan vorig jaar kochten zonder naar de auto te kijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom jij uit een gezin met meer dan 5 kinderen?
Ook zo'n formaat. Maar m'n pa heeft een nog grotere auto dan jij net liet zien, en die park ik ook zonder probs.quote:
Wij zijn met zijn vieren en mijn moeder heeft een Grandis:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom jij uit een gezin met meer dan 5 kinderen?
Waitwut, ik heb geen auto laten zienquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook zo'n formaat. Maar m'n pa heeft een nog grotere auto dan jij net liet zien, en die park ik ook zonder probs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |