Je komt wel in dit draadje, dus het laat je niet volledig koud.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:16 schreef Salvad0R het volgende:
Boeit mij vrij weinig tot helemaal geen ene moer.
Ik breng liever een nacht door met Chris Zegers.quote:
Dan moet jij je neus ook niet in de zaken van Jeroen Krabbe steken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik breng liever een nacht door met Chris Zegers.
Je bent een van zijn zoons?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Dan moet jij je neus ook niet in de zaken van Jeroen Krabbe steken.
Ik klikte alleen om mede te delen dat de geaardheid van dat egocentrische volk wat zichzelf graag op TV ziet mij volledig koud laat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:18 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Je komt wel in dit draadje, dus het laat je niet volledig koud.
dat is toch al publiek geheimquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
En idd, Jeroen moet op zn minst bi zijn.
pciesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:26 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Jeroen is bi. Dat is al heel wat jaartjes bekend.
Is dat hetzelfde publieke geheim dat Ron Brandstedern aan poepseks doet?quote:
Nee, al had het me wel geweldig geleken om een hippe en coole broer als Martijn te hebben.quote:
Precies. Hij is getrouwd maar er heeft ooit een man bij hun ingewoond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:26 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Jeroen is bi. Dat is al heel wat jaartjes bekend.
Dat is ook een interessant verhaal. Maar om op topic terug te komen....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde publieke geheim dat Ron Brandstedern aan poepseks doet?
Dat laatste heb ik weleens over gehoord..Jij wil toch niet zeggen omdat Jeroen van Barbara Streisand houd net als Marc Marie Huijbrechts en Hans van Willigenburg de laatste twee genoemde zijn homo..Jeroen heeft namelijk ook met Barbara gewerkt als regisseuse en acteur..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
Hij vertelt nu over Barbra Streisand en hier in de kamer wordt gevraagd of ie homo is. En idd, Jeroen moet op zn minst bi zijn.
ehm nee, jeroen en ron hebben vrij weinig met elkaar te makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde publieke geheim dat Ron Brandstedern aan poepseks doet?
Thom Hofman.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |