abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_249151
De hormonen slaan daar echt op hol. Wat een stelletje mafkezen. En maar valsspelen met poker.....
pi_249152
Ik heb deze aflevering nog niet gezien, maar ik ga 'm rond half twaalf kijken. Niet dat je veel hebt aan deze reactie, maar ja het was nog zo leeg.....
Ik hoorde alleen van m'n moeder dat Jop die Antoinet een beetje zat te provoceren ofzo. Maar goed ik zal later kijken dus.

groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_249153
Inderdaad, het is akelig leeg.....
Vanaf het begin van DB heb ik iedere keer fanatiek een topic geopend over een uitzending maar blijkbaar hoeft niemand zijn reacties kwijt op een topic dat daar helemaal aan gewijt is. Van nu af aan dus maar geen uitzending-topics meer.
  woensdag 23 februari 2000 @ 22:14:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_249154
Dus deze bus rijdt twee keer per avond?

Ff een vraagje, heeft de bus in het weekend ook een compilatie net als bij BB?

pi_249155
(Neeeee! Ossie, de uitzending topics waren bij BB juist het leukst! Gewoon stug doorzetten! Al komen er haast geen reacties, als het over en week nog steeds bijna op sterven na dood is of erger dan moet je er nog maar eens overnadenken,maar probeer het nog even... )

Job is echt een arrogant verwend dwingerig mannetje zeg. Antonette laat zich nog in de hoek duwen ook, ze trapt er volop in (net als Esmee, wiens naam hij trouwens ogenschijnlijk al vergeten is).Zouden de dames in Amsterdam echt zo dom zijn om zich voor zijn voetjes te werpen of zo. Waar komt die "ik ben een toffe, lekkere, gewilde sjonnie"-houding in godsnaam vandaan.
Al was 'ie de laatste "man" op aarde , is het eerste wat er in mijn hoofd opkomt, maar ja smaken verschillen..

pi_249156
Joh je moet er niet zo zwaar aan tillen. Dat is gewoon een manier van flirten, tussen die Jop en Antoinette. By the way omgekeerd vind ik het hetzelfde, al was ik de laatste man ter wereld, never nooit die Antoinet. En volgens mij konden Esmee en Jop gewoon goed met elkaar opschieten, meer maatyjes (ruud stylie) Vroeger was dat toch ook zo, als een jongen een meisje flink zat te treiteren, dan wist je dat hij een oogje op haar had, hoe meer schoppen hoe meer liefde op de basisschool en het is toch net een zooitje kinderen?
pi_249157
sjit zeg, heb overal ff gepeild en volgens mij ben ik de enige die antoinette wel een mooie meid vindt. als ze nou wat slanker werd en wat minder acteerde...goh.

jop is trouwens ongelofeleze randdebiel, maar seki helemaal een onaangepaste, asociale botte eikel. die wil ik wel tot een bloedige massa schoppen

Nobody sees the great white coming...
pi_249158
quote:
op 02-23-2000 om 10:18 PM schreef dom_is_leuk het volgende:

Toch maar weer eens kijken straks.

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_249159
quote:
op 02-23-2000 om 10:55 PM schreef SharkyOnline het volgende:
als ze nou wat slanker werd

Je wilt toch niet zeggen dat Antonette te dik is hè? Ik bedoel, als je al vind dat zij wat slanker zou moeten zijn dan ben je wel wat onrealistisch. Niet iedereen is een esmeralda......

pi_249160
Joehoe... ik heb het gezien hoor!

Nou het gaat vooruit moet ik zeggen. Vergeleken met de eerste 2 uitzendingen.

Weet je op wie die Zeki een beetje lijkt? Op dat Wim de Bie typetje, de Roschbrunne of zoiets.

Ik vind de dames wel leuk. Op Willeke na. Tja, ik kan er ook niets aan doen! Mooie neus heeft die Esmeralda zeg! Val ik wel op mooie neuzen. Wat ik ook wel sexy vind, is dat d'r tanden een beetje over elkaar staan.

En die Job is inderdaad een eikeltje zo te zien en als ie altijd zo is dan mag ie er van mij als volgende uit.

Verder schijnt Willeke iedere dag ongestelt te zijn, ze had het tenminste over een 'dagelijkse behoefte' aan O.B.??? Zou ze daarom zo bleek zien?

O, ja die Bullent is wel een beetje stil he?
Het leek ook af en toe of ie bij zichzelf dacht "daar gaat m'n carrière bij de politie". Of zou ie zich gewoon een beetje generen voor wat die Job allemaal uitkraamt?

Tsja, het is niet veel en ik hoop dat jullie er dan ook niets aan hebben.

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  donderdag 24 februari 2000 @ 01:09:00 #11
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_249161
quote:
op 02-24-2000 om 12:48 AM schreef BooBooSan het volgende:

Mooie neus heeft die Esmeralda zeg! Val ik wel op mooie neuzen.

Dan heb je mijn neus nog niet gezien

donderdag 24 februari 2000 @ 01:15:00 #12
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_249162
Ineens zag ik het:
Seki is de dader uit Silence of the Lambs
Ben te zaai voor een signature
pi_249163
Roache,

Nieuwe bril nodig ? Seki = Bob van Twin Peaks.

pi_249164
O ik dacht van one flew over a cuckow's nest.
  donderdag 24 februari 2000 @ 07:53:00 #15
94 Dora
Beroeps Gnoom
pi_249165
Ik vond die man die in de kantine van de suikervakken-vulfabriek geweldig
Hoopte nog ff dat ie nog wat ging zeggen...iets van "hest geliek mien jong"
Die man moet gelijk de bus in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')