Eens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Carell verdwijnt, is het een paar maanden later met de hele serie gedaan.
Volgens mij heb je hem niet helemaal begrepen..quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:48 schreef KopieerMachine het volgende:
ja Creedkwam eerst telaat en hij vroeg aan michael, What happend??
zegt ie ''There has been a murder!''
Creed ''Okay, i am back later'' en ging direct weer weg.
Volgens mij heeft creed een moord gepleegd....quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem niet helemaal begrepen..
Dat was echt grappig ja, ik kan me voorstellen dat die take geregeld overgedaan moest worden. Hoe kan je nou niet daarbij in lachen uitbarsten? Het mooie aan The Office is, dat daadwerkelijk alles scripted is. Elke subtiliteit is vastgelegd in het script, hoe spontaan of realistisch het ook mag lijken.quote:Op zondag 15 november 2009 15:10 schreef AMDB het volgende:
Toen Oscar dat accent moest doen was geweldig![]()
Niet waar, ik kan me nog herinneren dat de zoen van Michael en Oscar toen ineens door Michael uitgevoerd werd, zonder dat het in het script stondquote:Op woensdag 18 november 2009 11:29 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Dat was echt grappig ja, ik kan me voorstellen dat die take geregeld overgedaan moest worden. Hoe kan je nou niet daarbij in lachen uitbarsten? Het mooie aan The Office is, dat daadwerkelijk alles scripted is. Elke subtiliteit is vastgelegd in het script, hoe spontaan of realistisch het ook mag lijken.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het gebeurt niet zo heel vaak. Ik baseer m'n uitspraak op datgene wat is uitgelegd door cast & crew in de diverse documentaires, featurettes en audiocommentaren die op de DVD's staan. Ook in interviews en optredens bij talkshows gaan ze er prat op dat het geïmproviseerd en spontaan lijkt, maar dat het zo in het script staat. Kijk, ik vind zoveel voorgeschreven als geïmproviseerd leuk, want ik merk bij deze serie het verschil niet. Het is leuk naderhand te weten dat er iets spontaan bedacht werd, waar de andere acteurs geen weet van hadden..quote:Op woensdag 18 november 2009 11:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet waar, ik kan me nog herinneren dat de zoen van Michael en Oscar toen ineens door Michael uitgevoerd werd, zonder dat het in het script stondDe verbazing op de gezichten van de overige acteurs was dus echt
![]()
Er worden vast wel vaker dingen die niet gescript zijn toegevoegd denk ik.
De main cast is altijd Michael, Jim, Dwight & Pam geweest. Hetzelfde geld voor hun UK personages. Op het moment dat je daaraan gaat sleutelen (wat in het verleden het geval is geweest: Michael gaat weg, Jim gaat naar NYC, Dwight krijgt een andere baan), verandert de hele serie. Je ziet ook, dat zodra Michael weg is, de branch gewoon een heel saai gebeuren is. Jim heeft altijd een trigger nodig in de vorm van Michael of Dwight om iets leuks te doen. De rest doet of mee of negeert het. Het is zowel het sterke als zwakke punt van deze mockumentary-serie.quote:Op maandag 9 november 2009 11:07 schreef AMDB het volgende:
Matige aflevering. Vond alleen het gedeelte waar Toby Pam ging leren hoe te slaan geniaal. Dwight en Andy waren irritant. Dat etentje was irritant. Voorspelbaar en dom.
Zonde, er zijn toch wel te veel matige afleveringen dit seizoen.
Het wordt tijd voor een echt nieuw goed plot. Jim en Pam moeten vertrekken, ze zijn saai en voorspelbaar geworden. Wat mij betreft zou Michael ook wel uit de serie geschreven mogen worden. Zijn grappen zijn toch vooral een grote herhaling van wat er al gedaan is en hij komt altijd in dezelfde situaties terecht.
Het zou leuk zijn als ze het lef hadden om Dwight of Andy de leiding over het kantoor te geven en er een paar nieuwe karakters in te schrijven. Ben best benieuwd als er nog een persoon a la Dwight in komt en dan heel erg botst met hem.
Misschien een idee om wat met die interns te gaan doen, maar dan als vast onderdeel en niet van één aflevering.
maar ze lieten het ook wel gebeuren zeg.. Alsof die David Wallace nu nog steeds niet weet hoe meneer Scott in elkaar zit. Ze hadden hem gewoon met zo'n trekhaak van het podium moeten sleuren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
En meneer Scott verneukt het weer eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |