haha ja, waaronder het stukje waarin Michael echt heel trots z'n papegaai en fles drank laat zien aan Erin....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:01 schreef =HellFire= het volgende:
Zag je hoe slijmerig ze eigenlijk deed?
Hmm, als ze dat moet voorstellen dan is ze daar niet de juiste actrice voor, en komt het heel erg ineens uit de lucht vallen naar mijn idee. Zeker zo overdreven als dat het nu was. Al heb je wel ergens een punt! Doet me ook weer denken aan Michaels bedrijfsruimte waar zo'n disco van gemaakt werd, dat ie Erin die sleutels gaf. Dat was ook een beetje zo'n moment wat in je 'theorie' past.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb meer het idee dat Erin gewoon een beetje simpel is, maar wel oprecht in haar reacties bij bijv. Pam met haar snoep, de papegaai fles van Michael en hoe ze Michael 'uitzwaait' als Pam hem in de meeting vertelt dat hij wegmoet uit Scranton.
Ook zoals ze in de wedding episode doorging met "what else you got Andy" terwijl hij kermend op de grond zat.
god ja, dat was ook hilarischquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ook zoals ze in de wedding episode doorging met "what else you got Andy" terwijl hij kermend op de grond zat.
En dattie tegen niemand wil vertellen waar hij hem vandaan heeftquote:
Hij deed me eerder aan een slechte karikatuur van Justin Timberlake denken eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:50 schreef Ad_rem het volgende:
Ja waar sloeg die hele act van Ryan op? En het herhalen van zinnetje 'I'd rather not tell"
Beetje maffia achtig ook? Wanneer het over daten van moeders gaat schreeuwt hij ook nog iets van Your talking about my mother!
dat het gewoon een intens zielige rukker is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:50 schreef Ad_rem het volgende:
Ja waar sloeg die hele act van Ryan op? En het herhalen van zinnetje 'I'd rather not tell"
Beetje maffia achtig ook? Wanneer het over daten van moeders gaat schreeuwt hij ook nog iets van Your talking about my mother!
Volgens mij zijn een aantal van die 'overige office-medewerkers' (dus niet Dwight, Jim etc.) ook schrijvers van de serie. Al zou ik het ook wel tof vinden als Ryan weer eens wat meer in het verhaal voorkwamquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:55 schreef Terreros85 het volgende:
Ryan moet maar snel weer een verhaallijn krijgen. Die gast loopt er nu een beetje voor spek & bonen bij. Laat hem weer aanpappen met Kelly.
Mijn favoriete Ryan-moment. Als Michael en Pam hem vinden op de bowlingbaan
Ik denk dat Erin verliefd is op Michael en daarom zo suf deed over die snoepjes. Weer een reden om Michael's goedkeuring te krijgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef AMDB het volgende:
Dat slijmerige van Erin vind ik teveel uit het niets komen, hopelijk komt daar snel een verklaring voor![]()
O dat zou wel en leuke storyline zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:02 schreef Barbie het volgende:
[..]
Ik denk dat Erin verliefd is op Michael en daarom zo suf deed over die snoepjes. Weer een reden om Michael's goedkeuring te krijgen.
En ze lijkt me inderdaad een beetje simpel.
Zijn die er dan? Al moet ik wel toegeven dat Jim wat saaier en suffer is geworden sinds hij en Pam bij elkaar zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:25 schreef =HellFire= het volgende:
Leuke aflevering weer!Ook leuk voor de Jim-haters onder ons.
Is dat niet klassiek? Erg veel van die "will they, won't they" koppels uit TV-series die eindelijk gekoppeld raken, worden plots erg saai. De meeste schrijvers hebben blijkbaar nog geen manier gevonden om dat interessant te houden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:25 schreef Mavro het volgende:
[..]
Zijn die er dan? Al moet ik wel toegeven dat Jim wat saaier en suffer is geworden sinds hij en Pam bij elkaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |