En dan met zijn poten de bak ijs inquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:27 schreef Terreros85 het volgende:
Kevin Malone: I got six numbers this night. One more and I have a whole phone number
Behalve Creed met z'n bord bamiquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:45 schreef Zhenar het volgende:
En ik weet dat het niet een bijster originele grap was, maar toch lag ik dubbel toen iedereen aan het begin begon te kotsen![]()
![]()
Anna Camp..best bekend nog zelfsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:03 schreef Breekfast het volgende:
Wie speelt trouwens die blonde zus van Pam?
ik heb die dans-scene echt al 7x opnieuw bekeken...de meest hilarische dans komt nog van Oscar...de eerste keer in 6 seizoenen dat ik om hem moet lachenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:11 schreef Mike het volgende:
Ik moest zo ontzettend lachen om het dansen in de kerk. Eerst Kevin de planten in, dan Dwight die iemand recht in haar gezicht schopt.
hm, zit wat inquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:44 schreef Lakai het volgende:
ik snap alle lyrische reacties hier niet zo goed...
Ik heb weinig gelachen...alle momenten die bestemd waren om grappig te zijn vielen mij erg tegen, en ik vond dat er werd gezocht naar grappige situaties.
Neem bijvoorbeeld die split Andy, dat is zo standaard...
De eeuwige domheid van Kevin is leuk, maar moet niet overdreven worden...dat met die kleenex-schoenen ging te ver
Het eindfilmpje was leuk, en ik heb best wat moeten glimlachen, maar vanwege de positieve reacties hier had ik er veel meer van verwacht.
The Office heeft leuke karakters maar dat moet niet overdreven worden.
Dit was al de 13e aflevering die ze heeft geschreven hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:56 schreef =HellFire= het volgende:
Deze episode was overigens mede geschreven door Mindy Kaling en dat is dus Kelly Kapoor. Herken je de feminime touch?
Ook herkenbaar van South Park en Leslie Nielsen-films...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:48 schreef Rudieh het volgende:
ik vond die kots-openingsscene dan weer zwaar over de top
Dat weet ik, maar 13 op zes seizoenen vind ik persoonlijk niet heel veel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit was al de 13e aflevering die ze heeft geschreven hoorOf in ieder geval geholpen met schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |