En dan gaan ze er ook nog flitsen als je even wat harder wil rijden dan 90quote:
Ik moest grinniken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:39 schreef o.us het volgende:
GA DAN GODVERDOMME WEG UIT DE RANDSTAD WIJ HEBBEN JOU NIET NODIG ALS JE HET ZO KUT VINT GA IN FRISLAND OF LIMBURCH WOONEN OF ZOO
Paul ik ben het! je grootste fanquote:
Tis ook niet tegen jou maar tegen de wegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:49 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Paul ik ben het! je grootste fantegen mij schreeuw je toch niet?
...en niemand rijdt er 90, want meestal zie je er niemand aan het werk, dus tenzij je een rij bumperklevers achter je wilt hebben, zul je dus sowieso mee moeten rijden met de rest...(!)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:42 schreef Paul het volgende:
[..]
En dan gaan ze er ook nog flitsen als je even wat harder wil rijden dan 90
Overal is het 90 daaro man
Normaal gesproken is dat wel een lekkere snelweg toch!? Dat hele stuk is 120 KM/u. Was er een ongeluk gebeurt ofzo?quote:
Mwah, tot Zaandam is 120. Daarna bij de Zeeburgertunnel is het wel steeds 100quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dat wel een lekkere snelweg toch!? Dat hele stuk is 120 KM/u. Was er een ongeluk gebeurt ofzo?
Echt hé. En dan van die kutjes in die kutauto's die niet aansluitenquote:
http://www.webregio.nl/no(...)t-na-aanrijding.aspxquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dat wel een lekkere snelweg toch!? Dat hele stuk is 120 KM/u. Was er een ongeluk gebeurt ofzo?
Ik heb mijn raam open gezet, muziek hard, stoel op de lig stand en een sigaret erbijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mwah, tot Zaandam is 120. Daarna bij de Zeeburgertunnel is het wel steeds 100
[..]
Echt hé. En dan van die kutjes in die kutauto's die niet aansluiten
Gefeliciteerd je hebt in de dagelijkse file op de a2 gestaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:36 schreef babipangang het volgende:
Het is waarschijnlijk al 1293890232 keer gepost, maar ik wil er ook nog een topic over openen
!@!%#^&%#@^&%#&!* kankerfile!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |