Of zo eentje die niet zijn hand voor zijn mond doet als hij kuchtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef LostFormat het volgende:
Lekker, zo'n snuivende kerel achter je.
De oplossing. Zo simpel, dat niemand daar ooit eens aan gedacht heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom maken ze de treinen niet gewoon eens langer als het altijd zo vol zit?
Waarom doen ze dat niet dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:08 schreef Aestivate het volgende:
[..]
De oplossing. Zo simpel, dat niemand daar ooit eens aan gedacht heeft.![]()
![]()
Technisch, economisch, logistiek niet mogelijk... redenen te over. Om alleen in de spits extra wagons aan te koppelen kost tijd of de hele dag met een bult ongebruikte wagons rondrijden. Daarnaast is de trein misschien al te lang voor de kleinere perrons.quote:
Of breder...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom maken ze de treinen niet gewoon eens langer als het altijd zo vol zit?
ik vind het ook niet ideaal, maar normaal gesproken kom ik nooit in contact met meisjes. als ik de kans heb te snuiven doe ik datquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef LostFormat het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:14 schreef o.us het volgende:
Ze moeten de trein in klasses verdelen. Eerste klasse voor de bazen, 2de klasse voor de studentjes en de 3de klasse voor paupers.
JA WANT JIJ HEBT VEEL MEER RECHT OM NORMAAL TE REIZEN DAN ARME STUDENTJESquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef Sulletjes het volgende:
studenten zijn voornamelijk de oorzaak van die drukte, erger me er kapot aan.
De hele zomervakantie heb je je rust, tot de scholen weer beginnen, dan zitten al die puisterige nerds weer in de trein! Aparte vee-wagons voor OV-jaarkaarters zou niet slecht zijn, betaal verdomme 3600 euro per jaar voor een jaarkaart.
precies!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:19 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Of juist alles weer 1 klasse maken.
Dan wordt tenminste weer héél de trein gebruikt i.p.v. halve wagonnen leeg in de 1e klasse en de 2e klasse overvol.
BOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef Sulletjes het volgende:
De hele zomervakantie heb je je rust, tot de scholen weer beginnen, dan zitten al die puisterige nerds weer in de trein! Aparte vee-wagons voor OV-jaarkaarters zou niet slecht zijn, betaal verdomme 3600 euro per jaar voor een jaarkaart.
Nja zolang ie zn neus niet ophaalt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef LostFormat het volgende:
Klopt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
precies!
In de nieuwere treinen vind ik het sowieso als vrijwel geen verschil meer tussen de stoelen en ruimte in de 1ste en 2de klas dus daar hoef je het niet voor te doen meer.
Konden ze die zooi niet op die rekken gooien of tussen de stoelen schuiven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
Of van die mensen die idioot veel spullen bij zich hebben. Ik zat woensdag in de trein, stapten er twee vrouwen in met echt 4 Ikea tassen (van die grote, formaat sporttas) en nog een krukje en baggerveel troep. Gingen ze ook nog eens naast en tegenover mij zitten, waardoor ik volledig ingebouwd was in die rotzooi.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:05 schreef jongegast het volgende:
Antiklacht: lekker ruiken aan het haar van het meisje voor mij, omdat zij tegen mij aan wordt geperst![]()
Koop dan gewoon een auto.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef Sulletjes het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |