Hier staat een overzicht van de tracklist, inclusief fragmenten. Waarom staat An American Trilogy van Mickey Newbury er eigenlijk niet op? Is dat een rechtenkwestie ofzo? Is toch hét nummer van Johan. Anyway, staan voor de rest genoeg leuke nummers op, ik denk dat ik 'm er nog even snel op het SInterklaaslijstje bij gooi.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef Vasilevski het volgende:
Oh wacht, zo'n cd bestaat echt? Mooi ja! Welke nummers staan erop? En worden ze ook door Johan aan elkaar geluld, zoals bij Rijnmond?"X was een begenadigd bluesgitarist uit een dorpje in staat Y..."
Dit is deel 1 hè. Er komt vast iets van Mickey op volgende edities.quote:Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hier staat een overzicht van de tracklist, inclusief fragmenten. Waarom staat An American Trilogy van Mickey Newbury er eigenlijk niet op? Is dat een rechtenkwestie ofzo? Is toch hét nummer van Johan. Anyway, staan voor de rest genoeg leuke nummers op, ik denk dat ik 'm er nog even snel op het SInterklaaslijstje bij gooi.
Ook geen speld tussen te krijgen. Koeman is gewoon een kwal eerste klasquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:38 schreef HaagsPietje het volgende:
mooie column vandaag op VI "op z'n Derksens" zullen we maar zeggen
oftewel
hoe brand ik iemand finaal af in een 30 tal regels tekst![]()
http://www.vi.nl/Achtergr(...)-het-trainersvak.htm
hij heeft nooit gezegd dat die laatste twee die jij noemt goed zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 15:48 schreef Joel-Smeets het volgende:
Hij niet het maximale uit zijn spelersgroep idd,maar echt een slechte trainer vind ik het niet,Van Basten,Gullit is toch nog een stapje erger
Zeg ik ook niet,maar ik vind Koeman helemaal niet zon slechte trainer,De 2 die ik noemde,dat noem ik slechte trainersquote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Sjappel het volgende:
[..]
hij heeft nooit gezegd dat die laatste twee die jij noemt goed zijn
Die jij noemt zijn misschien slechter dan Koeman, maar dat maakt Koeman nog niet een redelijke trainer.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet,maar ik vind Koeman helemaal niet zon slechte trainer,De 2 die ik noemde,dat noem ik slechte trainers
En wat vind je dan van lef getuigen?quote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef Chooselife het volgende:
Zéér pittige column aan het adres van Wesley Sneijder.
Hij durft wel. Ik vind het van bewonderingswaardig veel lef getuigen.
Absoluut.quote:Op maandag 28 december 2009 21:44 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
En wat vind je dan van lef getuigen?
Sneijders is qua macht ten opzichte van Derksen maar een heel klein mannetje. Dat weet Derksen ook.quote:Op maandag 28 december 2009 21:51 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Absoluut.
Zijn blad en journalisten zijn behoorlijk afhankelijk van de goodwill van voetballers, clubs, betrokkenen e.d. Zo'n vernietigend stuk over een invloedrijk individu zet absoluut een stemming neer in voetballland en hier zal VI dan ook wel enige gevolgen van ondervinden. Sneijder en genoemde randfiguren (Jansma, Spaan e.d.) zijn invloedrijke figuren en zullen Derksen hier vast op afrekenen.
Dit hebben ze tevoren afgewogen en toch hebben ze het durven plaatsen. Dat noem ik lef.
Een toppertje hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 15:49 schreef Rucebo het volgende:
Ik was vanmorgen eens snel door de Top2000 aan het kijken, en ja hoor, op nr. 465:
Cuby and the Blizzards - Appleknockers flophouse (uit 1969)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |