Zag um toevallig bij de freerecordshop liggen, heerlijke voorkantquote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef zlakto het volgende:
Ik wil die CD. Weet iemand waar die te koop is?

Deze week bij FRS idd, vanaf volgende week ook bij warenhuizen en dergelijke.quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef zlakto het volgende:
Ik wil die CD. Weet iemand waar die te koop is?

Muziek voor volwassenen.quote:

Zeker!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:28 schreef zlakto het volgende:
Best leuk om naar te luisteren. Heb je hem eigk zelf al JD?

Denk dat hij eerder zoiets heeft van: "Hebben die mensen niets beters te doen?"quote:Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef Roberto258 het volgende:
Als Johan nou eens dit topic zou zien hé.... 'Een zeer behoorlijk topic'.

Vooral als -J-D- nog Johan-Derksen zou heten.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder zoiets heeft van: "Hebben die mensen niets beters te doen?"

Dat nummer staat wel op de cdquote:Op donderdag 26 november 2009 20:22 schreef DrDentzz het volgende:
Hij is ook de schrijver van het nummer Just Dropped In (To See What Condition My Condition Was In) dat veel jongeren kennen door de film The Big Lebowski.

Was dat niet ene Dohan Jerksen?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Vooral als -J-D- nog Johan-Derksen zou heten.
"Op internet schrijft iemand de meest afschuwelijke onzin en zet vervolgens mijn naam eronder. En de mensen denken dat ik het ben."

Derk Johansenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Was dat niet ene Dohan Jerksen?

Die idd.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Was dat niet ene Dohan Jerksen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |