Dus die zuren in de kots gewoon lekker laten inwerken op je bank.vloerkleed?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, kotsopruimtip; als er op vloerbedekking of andere stoffen huisraad wordt gekotst, eerst volledig laten indrogen en dan met de stofzuiger opzuigen.![]()
Dan nog ff een doekie erover en vlekjeloos schoon
Tis alleen vervelend als er mensen over de vloer komen terwijl er net 4 traptreden zijn ondergekotst
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:41 schreef simmu het volgende:
is de "gadverdamme" kots al genoemd? waar dan 2 vogelpootjes trots uit omhoog stelen?
Heer Percival!quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
De nieuwe aanwinst hier is een luchtalarmkotser. Er wordt uitbundig, zeer luid en uitgebreid gealarmeerd dat het nu echt gaat gebeuren om daarna heel braaf te gaan kotsen op de bak. Topkat!![]()
Zo heet hij ook bij de DA. De blik die ik kreeg toen ik meldde dat er toch echt Heer Percival moest staan, was onbetaalbaarquote:
En je herkent de kotsbrul ook zo fijn hèquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
De nieuwe aanwinst hier is een luchtalarmkotser. Er wordt uitbundig, zeer luid en uitgebreid gealarmeerd dat het nu echt gaat gebeuren om daarna heel braaf te gaan kotsen op de bak. Topkat!![]()
Grappig, een vriend van mij die zelf inmiddels ook redelijk wat katten heeft heet ook bijna zo, Parcival.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |