abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75257065
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:25 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ai, dat is wel heel ranzig idd.
Ik stel de term 'combinatie-kotser' voor.....
Of kort combikotser
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75257112
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef trovey het volgende:

[..]

Of kort combikotser
Accoord!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 3 december 2009 @ 22:03:30 #123
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75263194
Yup

Wij hebben onze kat pas een klein maandje, maar het is toch echt dit type:
quote:
- de open en bloters
vooral voor luie en niet creatieve katten, kotsen waar je op dat moment staat.
Eerste keer kotsen was voor hem midden in de gang
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 10 december 2009 @ 16:59:34 #124
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75487779
Ik heb weer een nieuwe categorie ontdekt.

- de brave kotser
Deze kotser gaat braaf naar de kattenbak om daar te kotsen, dat is pas opvoeding
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_115304192
Er is al 971 dagen niet in dit topic gepost.

Maar er is vast nog gekotst. :')

Ik heb er weer een nieuwe categorie bij in ieder geval.

De Pi/2 (oftewel halve cirkel) kotser
. Met bonuspunten als de hoeveelheid van je kotsjes met elke nieuwe punt van die halve cirkel lineair kleiner wordt. En natuurlijk credits als je dat mooi middenin de kamer doet voor de meeste reactie van je fans. :|W

Ik heb er ergens een foto van maar die kan ik nu niet meer vinden. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_115305793
Wat een topic, wat heb ik gelachen _O- goeie kick!

Hier een met voorkeursplekken (nu het lichte vloerkleed ook al ligt er overal laminaat verder). Tip, hoogpolig lichtcreme tapijt door je hele huis is geen goed idee :') Deze kat heeft soms ook d'r open-en-bloot momenten.

Dan heb ik een achteruitkotser, vermengd met soms wat "oh god wat ís dit" wegrennen en soms voorkeursplekken zoals de deurmat en schoenen. Gelukkig is ze inmiddels wat minder bang overgeven :P

Als het alleen van die doorzichtige plasjes zijn, vinden ze het allebei leuk om ze in de doorloop te leggen (de onzichtbare kots-kotser), goed voor glibberige tenen of natte sokken. Of recht achter m'n bureaustoel, dat je er zo doorheen rolt.

De derde kotst niet zo vaak gelukkig, maar heeft toen straks laten zien dat languit op tafel en dan gewoon een klein plasje tussen de voorpootjes droppen dus ook kan. En dan op z'n gemakje opstaan en weglopen :') Is nu aan het ninjakotsen, dat kan ie dus blijkbaar ook. Een van de kittens cirkelt er omheen met dikke staart, het zijn ook maar rare geluiden :D
  woensdag 8 augustus 2012 @ 23:36:45 #127
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_115316139
Haha wat een heerlijk topic c_/
Mijn kat Cosmo heeft als bijnaam Cotsmo.. hij is het type "open-en-bloot", te lui voor andere strategie.
Als ik zo ieders reacties lees dan valt het hier nog reuze mee. Er is nauwelijks op mijn kleed gekotst en een paar ongelukjes op de bank. Alleen de "niagara" kotsbui die vanuit zijn mandje uit de krabpaal kwam terwijl ik op nog geen meter afstand stond die zal me nog wel altijd bij blijven :r
pi_115324100
Mijn vorig jaar overleden poes was een "open en bloot met héél lang intro"kotser.

Eerst vreemde geluiden en proberen de kots weer in te slikken: nnk nnk smaksmak nnk nnk nnk smak smak smak nnk nnk nnnk nnnnnk... bwééérk en de kots is er uit... Daarna verbaasd kijken, was ik dat? Door dat lange intro had ik meestal wel de tijd de poes te verplaatsen naar een makkelijker schoon te maken plek, in plaats van vlak naast de geluidsbox/tv of ander duur ding.
...
pi_115324992
Mijn katers leggen van alles neer.
Favoriet zijn de spuugjes in het looppad. Soms halen ze het voerkleed net niet, soms ook wel.

De zwarte kat kondigt het met luid geroep aan, zodat ik er eventueel eerst nog wat onder kan leggen. Daarna loopt hij achteruit. Tijdens het achteruit lopen kan hij van alles raken, zoals het kleed, laminaat of de krabpaal.

Ik begrijp dat de beestjes er weinig aan kunnen doen, dus als ze klaar zijn dan zeg ik goed zo. Laatst lag ik nog lekker in bed, hoorde een beestje spugen, toen hij klaar was zei ik ook goed zo. Later stond ik op, bleek dat hij het op bed had gedaan terwijl ik er nog in lag :D

Soms zijn ze gelukkig ook goed afgericht en doen ze het netjes op de kattenbak. Wij hebben dan ook open kattenbakken, met een kleedje eronder om steentjes op te vangen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_115325255
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2009 23:21 schreef moussy het volgende:
Achter de deur, zodat je het zo heerlijk uitsmeert als je 's morgens je slaapkamer uit komt ;(

Vooral heel fijn als er zo'n harige tochtstrip onder op de deur zit :'(
Ik moest lachen :')

Ik heb er hier 5 lopen, dus ja, zo nu en dan ligt er wel eens wat. Ze doen het hier bij voorkeur midden in het looppad, dan wel niet achteruitlopend, of bijv. op een stoel en dat dan de helft op de grond ligt...

Als ik er met blote voeten in stap vind het nog niet eens zo erg, gewoon voet onder de kraan, schoon. Maar als ik er met mijn sokken in loop moet ik bijna huilen :') het voelt dan zo lekker nat door je sok heen en dan plakt er nog zo'n drabje aan... Die sok gaat uit ellende meestal gewoon de prullenbak in, of ik gooi het maar gewoon het washok in zodat mama het kan doen. Ik ga vrij snel over mijn nek als ik kots ruik of eraan denk, maar mijn mama heeft er echt een resistentie voor ontwikkeld :D maarja, wat wil je met meer dan 30 jaar katten.

[ Bericht 12% gewijzigd door pasopikbijt op 09-08-2012 09:21:00 ]
pi_115325303
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb er eentje die helemaal in paniek raakt als hij moet kotsen. Het heeft een hele tijd geduurd voordat ik snapte hoe hij het klaarspeelde om de kots tot achter zijn oren terecht te laten komen, maar hij probeert dus voor het kotsen weg te rennen :') en schudt gelijktijdig ook nog eens met z'n kopje waardoor er altijd wel wat druppels over z'n hoofd heen gelanceerd worden. De rest komt gewoon als langgerekt spoor op de vloer terecht. (gelukkig wel laminaat)
Oh my god :')
pi_115332563
Een kennis van me heeft de verborgen plekjes kotser....lijkt totaal niet te kotsen tot je eens de planken van je kasten de grote schoonmaak wilt geven en alles er eens vanaf haalt en platen vastgekoekte kots vindt op plekken waarvan je dacht dat je kat daar toch absoluut niet kon komen op zijn gevorderde leeftijd. :')
Optimist tot in de kist
pi_115514561
Die van mij heeft gister van de trap af zitten kotsen. Jemig wat is dat vies :X Vanaf halverwege de trap tot beneden aan toe. Overal een klein beetje. Van de treden af naar beneden gedrupt en al. :X
pi_115514715
Ik stapte vanmorgen uit bed.....precies, midden in een half opgedroogde haarbal. :{
I am happy
pi_115527690
Mijn katten interesseert het geen bal meer of ik ze nou zie kotsen, poepen, plassen of de koelkast zie leefroven....net als bij bejaarden(wat ze tenslotte ook zijn met 13,5, 14 en 17,5 jaar) denken ze "Je kan me de kont kussen met je mening :{w " :')
Optimist tot in de kist
pi_115527950
Gister nog op een landmijn gestaan :')
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_132394508
Onze poes heeft de huistelefoon ondergekotst -O-
pi_132394568
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:51 schreef quirina het volgende:
Onze poes heeft de huistelefoon ondergekotst -O-