Of kort combikotserquote:Op donderdag 3 december 2009 17:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ai, dat is wel heel ranzig idd.
Ik stel de term 'combinatie-kotser' voor.....
Eerste keer kotsen was voor hem midden in de gangquote:- de open en bloters
vooral voor luie en niet creatieve katten, kotsen waar je op dat moment staat.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:21 schreef moussy het volgende:
Achter de deur, zodat je het zo heerlijk uitsmeert als je 's morgens je slaapkamer uit komt
Vooral heel fijn als er zo'n harige tochtstrip onder op de deur zit
Oh my godquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb er eentje die helemaal in paniek raakt als hij moet kotsen. Het heeft een hele tijd geduurd voordat ik snapte hoe hij het klaarspeelde om de kots tot achter zijn oren terecht te laten komen, maar hij probeert dus voor het kotsen weg te rennenen schudt gelijktijdig ook nog eens met z'n kopje waardoor er altijd wel wat druppels over z'n hoofd heen gelanceerd worden. De rest komt gewoon als langgerekt spoor op de vloer terecht. (gelukkig wel laminaat)
whahahahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:51 schreef quirina het volgende:
Onze poes heeft de huistelefoon ondergekotst
Ik zou een nieuwe kopenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:14 schreef quirina het volgende:
Het zit ook helemaal tussen en onder de toetsen ensow
Dus die zuren in de kots gewoon lekker laten inwerken op je bank.vloerkleed?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, kotsopruimtip; als er op vloerbedekking of andere stoffen huisraad wordt gekotst, eerst volledig laten indrogen en dan met de stofzuiger opzuigen.![]()
Dan nog ff een doekie erover en vlekjeloos schoon
Tis alleen vervelend als er mensen over de vloer komen terwijl er net 4 traptreden zijn ondergekotst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |