Nou, ik ga sowieso over mijn nek van verse kots. Als het onverhoopt blijft liggen laat ik het het eerst afkoelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:20 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Gadverdamme... ik heb dat een hond ook 1 keer zien doen. Toen ging ik zelf bijna over mijn nek... dat geluid ook![]()
![]()
Ja, hier ook zoeen. Wat een badmuts. Als ik 'm hoor, dan beur ik 'm op en zet 'm in z'n poepbak. Ik vind nooit watquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:51 schreef Cat22 het volgende:
De ninjakotser
Een hoop gehoest, gehijg en gerochel, zwoegende flanken, open bekkie, maar uiteindelijk nul resultaat.
Pas maar op! Voordat je het weet ben je het slachtoffer van een nachtelijk en onzichtbaar kotsje voor je bed. Als je pech hebt glij je er nog over uit ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:00 schreef JJH het volgende:![]()
![]()
De mijne heeft nog maar een keer gekotst en die viel in de catagorie "Waar het me uitkomt."
Gelukkig heb ik overal zeil liggen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wacht ook altijd tot het is afgekoeld
Ik ga maar eens slapenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:14 schreef kissaa het volgende:
[..]
![]()
(ik eet het ook niet op hoor, dat doen de honden)
Ja, dat zeg ik dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:58 schreef mazaru het volgende:
Ik heb door het hele huis laminaat. Behalve in de slaapkamers. Mijn kat weet niet hoe snel hij naar de slaapkamer moet rennen als hij moet kotsen. Het liefst vlak naast mijn bed terwijl ik slaap. Zodat als ik 's morgens mijn bed uitstap, ik regelrecht in een klodder haar,cq kattenvoer, vermengd met maagsappen stap.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:13 schreef nokwanda het volgende:
De fluisterkotser hebben we ook gehad. Begint in de nacht, als je in diepe rust bent hijgend in je oor te fluisteren. Daat gaat over in gejammer waarna het kotsje naast je op je hoofdkussen wordt gedeponeerd als je tenminste op tijd je hoofd kunt wegtrekken. Zo niet, dan beland het in je oor.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:26 schreef sander-3 het volgende:
Je hebt natuurlijk ook de
Vloerbedekking kotsers
Katten die enkel en alleen op kleedjes en op tapijt kotsen. En dat terwijl er maar 1 kamer in het huis is waar tapijt ligt, terwijl er in de rest van het huis laminaat of tegels ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |