abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_249148
Niet helemaal toevallig weet ik dat er morgen, donderdag een fotograaf van Revu naar de Eemshaven zal afreizen om daar de 'bussagiers' (glop!) te fotograferen als ze boodschappen gaan doen (tussen half 3 en 5, denk ik). Als je daarom je kop in het blad wil krijgen, is dit je kans - al moet je er wel voor afreizen naar het ongure Noorden des Lands. De fotograaf heet 'Martijn' en volgens mij vindt 'ie het helemaal niet erg als er een meute joelende DB-fans staat te wachten. Of een schare fans die Seki, Esmeralda en die jolige Jop toejuichen tijdens hun supermarktbezoek in Rodenschool, vijf kilometer daar vandaan. Kortom, ga naar de kapper en duw je hoofd in de lens van Nieuwe Revu!
pi_249149
Sorry, maar moet je teleurstellen. Behalve Doordevil is (bijna) niemand hier mediageil (genoeg) om op deze "geweldige, onweerstaanbare " open invitatie in te gaan. Heb me al een paar keer voor zo'n duizend piek per dag verlaagd om in de revu te staan, maar dat was achteraf gezien toch niet genoeg betaald. Nu ik bijna dokter ben kom ik alleen nog m'n bed uit voor bladen die de moeite waard zijn hihihi
  woensdag 23 februari 2000 @ 21:57:00 #3
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_249150
ha! de sbs sex redactie heeft het fok forum gevonden.

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')