Duke Nukemquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
Er zijn gewoon mensen die Duke Nukem 3D nooit hebben gespeeld,
die het gabber-tijdperk nooit mee hebben gemaakt,
die nooit op een schakelbrommer hebben gereden !
[ afbeelding ]
Subklacht:
en de meiden krijgen steeds vroeger borsten en ik word meer en meer een vjezze ouwe man![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit. Gebruik gewoon die ene regel. Eigen leeftijd : 2 - 10 oid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef afcajos het volgende:
Verzet je er niet tegen. Vergrijp je gewoon aan een <18 meisje. Immers, boven de 11 beslist zelf.
Ik van '83.......... en ik moet je meer dan gelijk geven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Biogarde het volgende:
Ach, ik ben van '82 en merk dat zelfs ik af en toe merk dat er een hele kloof bestaat tussen mij en 20, 21, 22-jarigen nu![]()
En dan heb je het over 6, 7 jaar verschil.
Meisjes met dikke tieten
Ja, dan is het net of de tijd heeft stilgestaan. Peeps zien er allemaal veel volwassener uit tegenwoordig. Vooral de meiden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik van '83.......... en ik moet je meer dan gelijk geven.
Moet je voor de grap eens een foto uit je eigen tweede of derde jaar middelbare school bekijken en eentje van nu.......
Goede regelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:49 schreef Silv het volgende:
[..]
Dit. Gebruik gewoon die ene regel. Eigen leeftijd : 2 - 10 oid.
zo herkenbaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dan is het net of de tijd heeft stilgestaan. Peeps zien er allemaal veel volwassener uit. Vooral de meiden.
Je avaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
Als de 15-jarige _Led_ van vroeger een 15-jarig meisje van nu tegen zou komen zou ie in elkaar geslagen en beroofd worden
Dat zelfde idee heb ikquote:Op maandag 9 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
Als de 15-jarige _Led_ van vroeger een 15-jarig meisje van nu tegen zou komen zou ie in elkaar geslagen en beroofd worden
Hijs liefquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
JA WAT ????
Wat moeten mensen nou toch altijd met mijn avatar ?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dan is het net of de tijd heeft stilgestaan. Peeps zien er allemaal veel volwassener uit tegenwoordig. Vooral de meiden.
Precies ! Ze had de dochter van mijn kleindochter kunnen zijn notabene !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
Maar ik voel me net als TS af en toe een smeerlap. Dan denk je: SOOO, das lekker. Maar twee tellen later denk je: Smeerlap, ze is pas 15![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |