Of kabouter Plop's vrijetijdspakje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor graflelijk ding idd. Die kleuren ook, alsof het kerstversiering is.
C&A, kleding voor echte bazinnenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:50 schreef Etcetera het volgende:
Mijn halve kledingkast bestaat momenteel uit C&A kledingHet ziet er best leuk uit, is niet te duur en het zal mij een zorg zijn of ik een merkspijkerbroek/shirtje/trui/vestje draag of niet.
Eens met TS
Ach. Liever dat mijn vriendin een effen zwart truitje bij de C&A koop voor ¤10- dan dat ze het bij de Men@work koopt voor ¤ 75- omdat er een kaartje aanhangt waar een hip merk op staat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:50 schreef Etcetera het volgende:
Mijn halve kledingkast bestaat momenteel uit C&A kledingHet ziet er best leuk uit, is niet te duur en het zal mij een zorg zijn of ik een merkspijkerbroek/shirtje/trui/vestje draag of niet.
Jij fashionista, jij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:39 schreef Biogarde het volgende:
Het enige wat ik koop aan merken, dat zijn m'n spijkerbroeken.
TS is armquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef MJay1 het volgende:
Ts wilt bovenstaand shirt kopen maar heeft geen ¤109,90 en zoekt daarom maar hier bevestiging
TS wil er niet bijlopen als het bastaardkind van Freddy Krueger en een kerstboomquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef MJay1 het volgende:
Ts wilt bovenstaand shirt kopen maar heeft geen ¤109,90 en zoekt daarom maar hier bevestiging
truequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:42 schreef IJsblock het volgende:
Koop gewoon een merk dat echt 10 jaar meegaat, is goeikoper dan die zeemanzooi dat max een jaar meegaat.
Levi's 501 FTW.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |