abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:50:18 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73517171
Bij alle websites die ik bezoek ben ik standaard netjes ingelogd, maar op de één of andere manier is dat bij Google (ads, analytics, igoogle, etc) tegenwoordig niet meer het geval. Als ik terugdenk zou het sinds de installatie van Vista SP2 kunnen zijn, maar dat weet ik niet zeker.

Ik gebruik Vista SP2 en FF3.5.

Ik heb al eens alle cookies weggegooid, maar dat hielp niets. Iemand enig idee?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:33:15 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73534708
Niemand? Het is echt alleen Google en haar subsites
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_73659779
Google staat toevallig niet bij de sites waarvan FF de cookies niet accepteert?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:55:42 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73660231
Nope, geen enkele site is uitgezonderd.
pi_73662404
Ik weet niet of het hetzelfde is, maar op m'n werk logt Gmail me om de tien minuten (ofzo) uit. Hier thuis niet. Geen idee eigenlijk welke Windowsversie ze daar momenteel hebben, kan morgen weleens kijken.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:10:39 #6
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_73668619
Ik heb precies hetzelfde, wellicht iets met firefox? Ik ben eerlijk gezegd te lui om erachterheen te gaan
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_73668648
Ik gebruik geen google, maar Firefox doet vandaag ook vaag met cookies, ik word op verscheidene sites uitgelogd zonder reden.

Of hebben jullie het probleem uitsluitend met google?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:18:56 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73668869
Ik heb het echt enkel met Google en haar subsites. Als ik vanuit mijn iGoogle pagina naar Adsense ga logt 'ie me zelfs al uit
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:18:15 #9
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_73679112
Ik heb het met IE en FF
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:51:13 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73742003
Voila
quote:
Automatisch aanmelden bij AdSense

Voorheen gaven we u, als u al was aangemeld bij uw Google-account, automatisch toegang tot uw AdSense-account zonder dat u zich opnieuw moest aanmelden. Vanwege een recente oplossing voor een probleem is deze functie voor automatisch aanmelden tijdelijk uitgeschakeld. We werken echter aan een permanente oplossing die het oorspronkelijke probleem verhelpt en er tevens voor zorgt dat de automatische aanmelding correct werkt.

In de tussentijd klikt u, als u al bent aangemeld bij uw Google-account, op de link 'Naar mijn account'. (Als u op de link klikt en niet wordt aangemeld, ziet u een andere aanmeldpagina.)
Waarom word ik gevraagd of ik wil migreren naar een Google-account? Ik heb dat al gedaan.

Sommige uitgevers ondervonden een probleem waarbij ze bleven vastzitten in een 'migratielus' in hun Google-account. Dit probleem doet zich voor als het oorspronkelijke e-mailadres en wachtwoord voor AdSense gelijk zijn aan het bestaande e-mailadres en wachtwoord van het Google-account. Met andere woorden, als u zich heeft aangemeld voor AdSense voordat we iedereen vroegen over te stappen op Google Accounts en u vervolgens later en Google-account met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord heeft gemaakt (en het wachtwoord sindsdien niet heeft veranderd), krijg u helaas te maken met een fout in onze migratiecode voor Google Accounts. We werken echter aan een oplossing voor dit probleem.

Gelukkig is er een directe oplossing voor dit probleem. Als u blijft hangen in deze migratielus in uw Google-account, gaat u naar https://www.google.com/accounts, meldt u zich aan en wijzigt u het huidige wachtwoord voor uw Google-account. Dit is niet alleen een goede gewoonte als het gaat om wachtwoordbeheer, maar hiermee beëindigt u tevens de migratielus.
Het ligt aan Google dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')