En ik maar denken dat ie zwart wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:27 schreef zovty het volgende:
Obama is een neger.
Voor vrede nog welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:31 schreef wise het volgende:
dus eigenlijk is je klacht.
Neger wint nobel prijs?
Mijn klacht is dat Inspector Gadget nooit iets bij Penny heeft geprobeerd.. kom niet aanzetten met dat het zijn nichtje is want Cyborgs hebben naar mijn weten geen familiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:31 schreef wise het volgende:
dus eigenlijk is je klacht.
Neger wint nobel prijs?
Volgens mij hebben ze die scene niet uitgezonden omdat ze minderjarig isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:33 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat Inspector Gadget nooit iets bij Penny heeft geprobeerd.. kom niet aanzetten met dat het zijn nichtje is want Cyborgs hebben naar mijn weten geen familie
die hond was toch minderjarig? Penny was toch 18?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die scene niet uitgezonden omdat ze minderjarig is
Ohw oke dan had hij dus die hond geneukt maar was die scene nooit uitgezonden. Ik was even in de warquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:39 schreef BereNDD het volgende:
[..]
die hond was toch minderjarig? Penny was toch 18?
Ws. heeft ie de vrouw van meneer Nobelprijs gewipt. Met zijn bruine slang.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:50 schreef RickoKun het volgende:
wtf? Wat heeft die gast tot nu toe gepresteerd dan? Goede speeches geven?
Ik heb gehoord dat obama een eikelsplijting heeft ondergaan, klopt dit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ws. heeft ie de vrouw van meneer Nobelprijs gewipt. Met zijn bruine slang.
Simpel..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Voor welke verdienste heeft hij hem nou precies gekregen? Hij is alleen president geworden, brengt hij dan ook instant vrede ofzo?
Mevr. Obama zei me gisterenavond van niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:54 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb gehoord dat obama een eikelsplijting heeft ondergaan, klopt dit?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mevr. Obama zei me gisterenavond van niet.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
Niks presteren, maar op basis van huidskleur prijzen uitdelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |