abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73516262
Ik zie dus een perfecte vacature staan bij een bepaald bedrijf waar ik een maand geleden contact mee heb gehad (in de zin van open sollicitatie). Die man mailde toen dat hij mijn cv zou bewaren tot er iets vrij zou komen. Hij heeft dus wel eens van mij gehoord zeg maar.

Ik wil hem voordat ik ga solliciteren even bellen voor een paar vragen en ik wil eigenlijk ook refereren naar zijn e-mail. Bovendien komt het goed over als je van te voren even belt.

-Hoe kan ik daar het beste aan refereren?
-Wat is een goede vraag die ik kan stellen aan hem?
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_73516309
Gewoon beginnen met:

Yo, what up G?

Jij hebt mijn C.V.. Je weet dat ie de shit is, Je weet dat je mij wil hebben. Je weet dat ik anders met m'n pipa langskom, dus mijn vraag is; Hoeveel dookoe krijg ik voor die baan?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:23:33 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_73516312
Ik heb een maand geleden een open sollicitatie verstuurd en ik zie zonet dat de vacature hiervoor is vrij gekomen. Kan ik daarvoor in aanmerking komen?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:24:17 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_73516342
En waarschijnlijk is hij degene (een recruiter?) die het gesprek voert, niet jij.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_73516352
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:23 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb een maand geleden een open sollicitatie verstuurd en ik zie zonet dat de vacature hiervoor is vrij gekomen. Kan ik daarvoor in aanmerking komen?
Ze adviseren altijd omdat niet te doen, omdat er ook wel eens mensen worden aangenomen die niet aan de eisen voldoen en hiermee zou ik bij voorbaat mijn kans al weggooien.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_73516374
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:24 schreef LasTeR het volgende:
En waarschijnlijk is hij degene (een recruiter?) die het gesprek voert, niet jij.
Nee geen recruiter, de baas van die afdeling zeg maar.
pi_73516391
Gewoon je c.v opvragen voor z'n neus verschuren en dan de ultieme vraag: Het is toch mijn C.V.?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Forum Admin vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:17:46 #8
58651 crew  murp
murp
pi_73518872
In jouw geval zou ik gewoon opnieuw solliciteren. Pimp je CV een beetje en claim in je brief dat je een nieuwe versie stuurt omdat er in de afgelopen maand ontwikkelingen geweest zijn waardoor je NOG beter aansluit bij de vacature.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')