Ja voor dat laatste ben ik bang.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal hetzelfde?
Het zou ook kunnen dat het ding van binnen een beetje gaar is natuurlijk.
Het líjken twee aparte zaken te zijn, al gebeurde het vlak na elkaar. Maar ik ben niet technisch onderlegd genoeg om 100% zeker te weten dat er geen verband is en wél ervaren genoeg om te weten dat er soms verrassende oorzaken liggen achter het falen van teen of tander.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
Is dat nog een uitloop van je keukenlamp-actie, Gert?
Zó klunzig ben ik nou ook weer niet schat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zonder stroom doet de experia box 't niet, Gert.
Is tegelijk je aardlekschakelaar omgeslagen Gert? Die ff terug, groeppie weer gerepareerd. Of stel ik je nu heel erg teleur?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:56 schreef Gert het volgende:
Nu doet één stoppendinges het gewoon niét meer.![]()
Er knalde een stop uit. Die stop is inderdaad stuk, want toen ik 'm omwisselde deed de andere groep het ook niet. Alleen: de groep waar de stukke stop vandaan kwam deed het nog steéds niet. Dus die stop weer terug naar z'n oude plekje en toen deed-ie het wél weer. Dus nu is er een hele groep kapot of zo. Iemand? Ach fuck waarom typ ik dat ook hier, leuk kroontje!
Ga met je muis naar de rechterbovenhoek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:11 schreef Gert het volgende:
Zó klunzig ben ik nou ook weer niet schat.
5 plantjes mag hè. En die worden best groot. dus misschien zijn het er 5?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:16 schreef beequeen het volgende:
Je moet maar durven. Iets voor de buuv misschien?![]()
[ afbeelding ]
Bron.
Zou het? Het lijkt wel een oerwoud.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
5 plantjes mag hè. En die worden best groot. dus misschien zijn het er 5?
Op dit deel van de stoppenkast zitten geen aardlekschakelaars. Maar vind het wel goed hoor, dit soort tips, want je weet nooit waar iemand wel en niet aan denkt (al ging die van Pietje wel érg verquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is tegelijk je aardlekschakelaar omgeslagen Gert? Die ff terug, groeppie weer gerepareerd. Of stel ik je nu heel erg teleur?
Haha, nee dus, no worries.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:20 schreef beequeen het volgende:
Bij de weg, heeft Gert wel een aardlekschakelaar als hij nog een ouderwetse stoppenkast heeft? Of zeg ik nu iets heel doms.
Ja, nou ja, door ervaring wijs gewordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Op dit deel van de stoppenkast zitten geen aardlekschakelaars. Maar vind het wel goed hoor, dit soort tips, want je weet nooit waar iemand wel en niet aan denkt (al ging die van Pietje wel érg ver)
Gewoon bij Blokker. Althans, hier dan hè. onderontwikkeld gebied.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:23 schreef Gert het volgende:
OK, stop kopen.
(wáár moet ik ook nog uitvinden, wat een n00b hè. In ons vorige huis zaten geen ouderwetse stoppen).
Zie je wel, ik ben heul technisch angelegen.quote:
Niet iedereen heeft zulke mooie ogen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
Mijn advies: Bel aan bij een buurman en laat hem de klus klaren. Werkt hier ook altijd prima.
Bouwmarktenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:23 schreef Gert het volgende:
OK, stop kopen.
(wáár moet ik ook nog uitvinden, wat een n00b hè. In ons vorige huis zaten geen ouderwetse stoppen).
Ogenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zulke mooie ogen.
Helaas.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:28 schreef Dementor het volgende:
Gertje met zijn serieel geschakelde stoppenkast.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas.
Er zitten nu allemaal goede stoppen in en nog steeds doet die ene groep het niet.
Goed, volgende stap: stoppenkast openschroeven. Het wordt steeds leuker. Trouwens, dit ga ik niet nu doen, alleen thuis.
Pics! Van dat rokje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand behoefte aan een knalgroen minirokje?![]()
Ik was bij de kringloopwinkel en zag hem hangen, ik koop eigenlijk nooit kleding tweedehands (weet niet, gevoelsmatig is dat anders dan spullen) maar ik zag deze en hij is zo Liesje. Maar wel mt 36. Toch maar meegenomen in de hoop dat hij misschien net iets ruimer viel ofzo, en ja ik kom erin, maar daar is alles mee gezegd. En afvallen is geen optie, ik moet juist weer een beetje aankomen.![]()
Maar! Ik ga nu wel die film halen van Christianne F. Bij mijn videotheek hadden ze hem niet, maar die meneer ging helemaal lief bellen en nu ligt hij in de vlierboomstraat voor me klaar.
Laat je inspireren door die film, dan pas je vanzelf in dat rokje! En sowieso zijn minirokjes dan wel handig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was bij de kringloopwinkel en zag hem hangen, ik koop eigenlijk nooit kleding tweedehands (weet niet, gevoelsmatig is dat anders dan spullen) maar ik zag deze en hij is zo Liesje. Maar wel mt 36. Toch maar meegenomen in de hoop dat hij misschien net iets ruimer viel ofzo, en ja ik kom erin, maar daar is alles mee gezegd. En afvallen is geen optie, ik moet juist weer een beetje aankomen.![]()
Maar! Ik ga nu wel die film halen van Christianne F. Bij mijn videotheek hadden ze hem niet, maar die meneer ging helemaal lief bellen en nu ligt hij in de vlierboomstraat voor me klaar.
Heb me net even ingelezen, en om te zorgen dat m'n eigen rikketik het ook blijft doen, laat ik er toch maar een electricien naar kijken.quote:
Zo niet dan breng je hem gewoon weer terug naar de kringloop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
Gert altijd goed voor een bemoedigend woord.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat je inspireren door die film, dan pas je vanzelf in dat rokje! En sowieso zijn minirokjes dan wel handig.
Meen je dat nou? Ik zit er net over na te denken om de cv een tikje te geven. Het is in huis 17 graden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
Damn, ik zweet me de tyfus hier, vol in de zon, achter glas.
Toch nog maar even de airco aan.
Het is heerlijk buiten!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik zit er net over na te denken om de cv een tikje te geven. Het is in huis 17 graden.
Niemand hier wrs, vraag me af waarom.
Hier is het een strakblauwe lucht en een volop schijnend zonnetje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:49 schreef beequeen het volgende:
Meen je dat nou? Ik zit er net over na te denken om de cv een tikje te geven. Het is in huis 17 graden.
Dan kun je toveren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is het een strakblauwe lucht en een volop schijnend zonnetje.
En dus hebben we om 5 uur een Indian Summer borrel.
Ja?quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pics! Van dat rokje.
Want dan wellicht ...
En veel 'plezier' bij Christiane.
eh, nou nee hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
De kleur is wat lastig te zien maar echt grasgroen, lekker knal!
Ja nou kort is hij wel, maar ik wilde hem met een legging dragen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
Die valt wel wat lager dan net onder je billen?
Dat kan nl echt niet meer, op mijn leeftijd. Niet dat ze er dan onderuit hangen, maar toch.
ja en op jouw leeftijd kan dat ook nog welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou kort is hij wel, maar ik wilde hem met een legging dragen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
öp onze leeftijd"is dat geen rokje maar een riem.
Meer een riem dus die net over je kont valt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nou kort is hij wel, maar ik wilde hem met een legging dragen.
Niet?!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en op jouw leeftijd kan dat ook nog wel![]()
Eh. . .
Sorry
Over gras gesproken, ik heb net nog even het gras gemaaid want als we de weerberichten mogen geloven begint morgen de zondvloed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, hij is ongeveer zo groen als eh, gras
Nee maar anders dan op de foto bedoelde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |