Is wel ergens te vinden Carmen Kool + Playboy googelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:58 schreef Noek het volgende:
Alles?![]()
Omdat ze in de Playboy heeft gestaan? Heeft u daar toevallig ook beeldmateriaal van?
Ik ben voor het milieu en tegen zure regen!
Misschien heeft ze voor die reportage zoveel gekregen dat het haar verder niet interesseert.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is wel ergens te vinden Carmen Kool + Playboy googelen.
De Nederlandse organisatie moet zich houden aan de internationale richtlijnen en daarbinnen zijn dit soort stappen absoluut uit den boze. Dat wist deze Miss ook.
Welke ozonlaag?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe zou 't eigenlijk met 't gat in de ozonlaag zijn. Ook zo'n hoax.
Kan. Maar wees dan een vent en geef gewoon die spullen terug.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Dementor het volgende:
Misschien heeft ze voor die reportage zoveel gekregen dat het haar verder niet interesseert.
Ja goed. Je kreeg de groeten toen ik hem wegjaagde met mijn haarspray.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe zou 't eigenlijk met 't gat in de ozonlaag zijn. Ook zo'n hoax.
Niet iedereen is daar even goed in.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan. Maar wees dan een vent en geef gewoon die spullen terug.
OPSPORING VERZOCHT!!!quote:
Dat blijkt.quote:
Biejonsee? En wat heeft ze een beeldig boeketje-van-de-benzinepomp!quote:
Zijden bloemen!quote:
Bloemen zijn bloemen maar je kunt toch altijd op een bepaalde manier zien dat ze van de pomp komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Biejonsee? En wat heeft ze een beeldig boeketje-van-de-benzinepomp!![]()
Ik mis de etagièresquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijden bloemen!
En ze had geen tieten, dus gastendoekjes in haar BH.
Wij ook.quote:
Fijnquote:
Wat voor stop is het?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:56 schreef Gert het volgende:
Nu doet één stoppendinges het gewoon niét meer.![]()
Er knalde een stop uit. Die stop is inderdaad stuk, want toen ik 'm omwisselde deed de andere groep het ook niet. Alleen: de groep waar de stukke stop vandaan kwam deed het nog steéds niet. Dus die stop weer terug naar z'n oude plekje en toen deed-ie het wél weer. Dus nu is er een hele groep kapot of zo. Iemand? Ach fuck waarom typ ik dat ook hier, leuk kroontje!
Zo'n ouderwetse, 16 ampère.quote:
Zijn ze allemaal hetzelfde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |