Ja, nog gefeliciteerd he!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:25 schreef Noek het volgende:
Hi!
Bedankt guys voor jullie reacties op mijn nieuwe sort of baantje. Ieks!![]()
N'och, arme Sophie. Kalfjes.
Ik moet nog wel de opleiding eerst doen hoor. Ieks!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, nog gefeliciteerd he!
Breng je over een tijdje ook je eigen instructie dvd en boek uit (verkrijgbaar bij de betere supermarkt)?
Purchase management? Inkoper?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
Aan de slag als Junior (klinkt zo duplo) technical consultant en voor alsnog de kant van purchase management op.
Oh My Gert! Duplo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
Aan de slag als Junior (klinkt zo duplo) technical consultant en voor alsnog de kant van purchase management op.
Nee ik ben zelf geen inkoper.quote:
In het begin kennis (zowel functioneel als technisch) op doen van de producten en de manier waarop men deze ondersteunt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh My Gert! Duplo?Het klinkt zo duur en intermediar-achtig. Zo'n vacature die je leest en denkt,'Hmmm, dat is vast een goede baan met een nog beter salaris.' Maar dan heb je geen flauw idee wat je dan moet doen of kunnen. Vertel es!
Dus het is een beetje IT-achtig? IT phone home.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
In het begin kennis (zowel functioneel als technisch) op doen van de producten en de manier waarop men deze ondersteunt.
Daarna is het de bedoeling dat ik klanten ga ondersteunen, op pad ga om software te installeren en in te richten (dus ook code kan lezen en schrijven) en documenteer.
Voor zo'n bedrijf heb ik laatst een brochure moeten schrijven. Ik snapte er de ballen van, maar kon heel goed doen alsofquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:34 schreef Dementor het volgende:
Het bedrijf verkoopt o.a oplossingen op het gebied van electronische factuurverwerking.
Je leert in de IT nooit ergens precies voor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus het is een beetje IT-achtig? IT phone home.Of heeft het weer helemaal niks met dat te maken. Ik ben zo slecht in mannen-banen eigenlijk. Waarschijnlijk knikken heel veel mannen als ze zo'n post lezen en ik frons en wapper nog net niet. Maar goed, is het precies dat waar je voor hebt geleerd en wil je het áltijd, voor eeuwig en immer blijven doen? Amen. En verdient het goed?
Dat is ook. Goed gedaan!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je leert in de IT nooit ergens precies voor.
En ik mag zeker niet klagen (al helemaal niet in deze tijd).
Ik hoor genoeg verhalen van mensen die vorig jaar als starter een huis gekocht hebben en nu thuis zitten.
Die heeft de Nobelprijs voor de vrede gekregen.quote:
Hij hep de nobelprijs gekregen, voor de vrede. Gewoon omdat 't kan, extra troepen naar Afghanistan ftw!quote:
Nu al?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft de Nobelprijs voor de vrede gekregen.
Ja, daar moest Theresa een heel leven voor in Calcutta rondbanjeren. Of heeft die 'm nooit gehad?quote:
En wat vind je van het milieu?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:54 schreef Noek het volgende:
Verder interesseer ik me écht enorm voor buitenlandse zaken en de politiek en ik hou van kunst.
Ik ben voor vrede en tegen armoede.
*zeg miss kroontje op
*zwaait
Er zijn ook mensen die geld toeleggen om halfnaakt in een blad te mogen verschijnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat vind je van het milieu?
Grappig: 'we' hebben Miss World Nederland ontkroond vanwege haar Playboy reportage en nu moet ze haar kroontje en sjerp inleveren en is ze die opeens * kwijt* . Goh.
* Alles is weg!!*
Alles?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat vind je van het milieu?
Grappig: 'we' hebben Miss World Nederland ontkroond vanwege haar Playboy reportage en nu moet ze haar kroontje en sjerp inleveren en is ze die opeens * kwijt* . Goh.
* Alles is weg!!*
Is wel ergens te vinden Carmen Kool + Playboy googelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:58 schreef Noek het volgende:
Alles?![]()
Omdat ze in de Playboy heeft gestaan? Heeft u daar toevallig ook beeldmateriaal van?
Ik ben voor het milieu en tegen zure regen!
Misschien heeft ze voor die reportage zoveel gekregen dat het haar verder niet interesseert.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is wel ergens te vinden Carmen Kool + Playboy googelen.
De Nederlandse organisatie moet zich houden aan de internationale richtlijnen en daarbinnen zijn dit soort stappen absoluut uit den boze. Dat wist deze Miss ook.
Welke ozonlaag?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe zou 't eigenlijk met 't gat in de ozonlaag zijn. Ook zo'n hoax.
Kan. Maar wees dan een vent en geef gewoon die spullen terug.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Dementor het volgende:
Misschien heeft ze voor die reportage zoveel gekregen dat het haar verder niet interesseert.
Ja goed. Je kreeg de groeten toen ik hem wegjaagde met mijn haarspray.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe zou 't eigenlijk met 't gat in de ozonlaag zijn. Ook zo'n hoax.
Niet iedereen is daar even goed in.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan. Maar wees dan een vent en geef gewoon die spullen terug.
OPSPORING VERZOCHT!!!quote:
Dat blijkt.quote:
Biejonsee? En wat heeft ze een beeldig boeketje-van-de-benzinepomp!quote:
Zijden bloemen!quote:
Bloemen zijn bloemen maar je kunt toch altijd op een bepaalde manier zien dat ze van de pomp komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Biejonsee? En wat heeft ze een beeldig boeketje-van-de-benzinepomp!![]()
Ik mis de etagièresquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijden bloemen!
En ze had geen tieten, dus gastendoekjes in haar BH.
Wij ook.quote:
Fijnquote:
Wat voor stop is het?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:56 schreef Gert het volgende:
Nu doet één stoppendinges het gewoon niét meer.![]()
Er knalde een stop uit. Die stop is inderdaad stuk, want toen ik 'm omwisselde deed de andere groep het ook niet. Alleen: de groep waar de stukke stop vandaan kwam deed het nog steéds niet. Dus die stop weer terug naar z'n oude plekje en toen deed-ie het wél weer. Dus nu is er een hele groep kapot of zo. Iemand? Ach fuck waarom typ ik dat ook hier, leuk kroontje!
Zo'n ouderwetse, 16 ampère.quote:
Zijn ze allemaal hetzelfde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |